اخبار عمومی - آرشیو

شفاف‌سازی محل‌ مناقشه مسئولیت اجتماعی شرکتی/ نگرانی‌های اجتماعی و زیست‌محیطی دغدغه شرکت‌ها

شفاف‌سازی محل‌ مناقشه مسئولیت اجتماعی شرکتی/ نگرانی‌های اجتماعی و زیست‌محیطی دغدغه شرکت‌ها

در سومین پیش‌نشست همایش ملی «تجارب مسئولیت اجتماعی در ایران» کارشناسان در حوزه مسئولیت اجتماعی، بر طراحی و تعریف مدلی برای توسعه محلی تأکید کردند و در ادامه در تعریف مسئولیت اجتماعی شرکتی(CSR) آن‌را مدلی تجاری برشمردند که باید در مأموریت‌های تجاری شرکت‌ها در تعامل با سهامدارانشان، به‌جای در نظر گرفتن سود اقتصادی، نگرانی‌های اجتماعی و زیست‌محیطی، مدنظر قرار گیرد.

ادامه مطلب