تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاد دانشگاهی تهران و موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر منعقد شد

۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۱ کد : ۴۵۰۰۰ پژوهش و فناوری
تعداد بازدید:۳۰۶
تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاد دانشگاهی تهران و موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با هدف بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و استفاده بهینه از فرصت‌های علمی، تخصصی و کاربردی طرفین در ارائه خدمات به جامعه بین سازمان جهاد دانشگاهی تهران و موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، براساس ماده 2 این تفاهم‌نامه بهره‌مند شدن طرفین از توانمندی‌های پژوهشی و آموزشی یکدیگر از قبیل توان علمی و کارشناسی، مدرسان، امکانات تخصصی، کارگاهی و فضای فیزیکی، همکاری در انجام مطالعات و پژوهش‌های کاربردی، همکاری‌های مشترک برای انجام مطالعات راهبردی و میان‌رشته‌ای و همکاری در برگزاری همایش‌ها، سمینارها و کارگاه‌های دانش‌افزایی از محورهای همکاری به شمار می‌رود.

از دیگر موارد همکاری یاد شده در این تفاهم‌نامه می‌توان به استانداردسازی آموزشی، ارزیابی، اثربخشی و ممیزی دوره‌های آموزشی با رویکرد آموزش بر پایه شایستگی، مشارکت در ترجمه، تألیف، تدوین متون، نشریات علمی – پژوهشی و چاپ و نشر منابع علمی، برگزاری دوره‌های ضمن خدمت، کوتا‌مدت و میان‌مدت، صدور گواهینامه‌های معتبر برای دوره‌های آموزشی و مشارکت در سایر موضوعات و زمینه‌های مورد نظر طرفین اشاره کرد.

مدت این تفاهم‌‌نامه از تاریخ امضا به‌مدت 3 سال است که تمدید و ادامه فعالیت بازنگری، اصلاح یا تغییرات اساسی در مفاد این تفاهم‌نامه با توافق نمایندگان طرفین انجام می‌شود. در صورت عدم تصریح کتبی طرفین مبنی بر فسخ تفاهم‌نامه، به‌منزله تمدید برای دوره بعدی تلقی می‌شود.

این تفاهم‌نامه به امضای دکتر «مسعود کمبرانی»، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دکتر «علیرضا یوزباشی»، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره موسسه  توسعه کسب و کار رویش کوثر رسید.

 

کلید واژه ها: موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر سازمان جهاد دانشگاهی

آخرین ویرایش۲۵ خرداد ۱۴۰۱