بازدید دکتر «کمبرانی» و هیئت همراه از شرکت گروه صنعتی سپاهان

دکتر «مسعود کمبرانی» رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران و هیئت همراه از شرکت گروه صنعتی سپاهان بازدید و در خصوص تولید لوله مغزی سیار با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۰ کد : ۴۱۸۳۶ پژوهش و فناوری اخبار عمومی
تعداد بازدید:۶۲۱
بازدید دکتر «کمبرانی» و هیئت همراه از شرکت گروه صنعتی سپاهان

 

در این بازدید که مهندس «کیومرث میرزایی»، مدیرعامل شرکت گروه صنعتی سپاهان دکتر «حمیدرضا فرهمند»، مهندس «نورس قنبرپور»  و مهندس «سید حمید هاشمی» معاون پژوهش و فناوری سازمان هم حضور داشتند طرفین درباره تولید لوله مغزی سیار بحث و بررسی کردند.

هم‌چنین پس از بازدید از خطوط تولید آن شرکت، موضوع تجهیز خطوط تولید که هم‌اکنون به ساخت لوله‌های نفت و گاز تحت استاندارد API  اشتغال دارد درباره محصول مورد نظر جهاد دانشگاهی و شرکت ملی نفت گفت‌وگو کردند.

شرکت گروه صنعتی سپاهان یکی از با سابقه‌ترین تولیدکننده لوله‌های فولادی در سایزها و ضخامت‌های مختلف است که محصولات آن طیف گسترده‌ای از صنایع مثل نفت و گاز و خودروسازی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

این شرکت در سال 1352 توسط گروهی از صنعتگران تأسیس شد و توانست پیشرو تکنیک لوله و پروفیل‌سازی در ایران باشد. همچنین این شرکت با صدور محصولات متنوع در سطح استانداردهای جهان دارای جایگاه و اعتبار تجاری خاصی بوده و گام‌های موثری در جهت خودکفایی و صادرات غیر نفتی کشور برداشته است.

برای نخستین بار طرح ساخت دستگاه لوله مغزی سیار در سال ۱۳۹۳ با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سازمان جهاد دانشگاهی تهران آغاز شد که در یک دوره سه ساله جهاد دانشگاهی تهران به بخش زیادی از دانش ساخت کلاف لوله مغزی دست یافت.

 

کلید واژه ها: سازمان جهاد دانشگاهی تهران شرکت گروه صنعتی سپاهان تولید لوله مغزی سیار

آخرین ویرایش۰۷ اسفند ۱۴۰۰