سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار می‌کند،

کارگاه آموزشی «نیازسنجی آموزشی» در آبان ۱۴۰۱

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۹ کد : ۴۸۷۵۸ پژوهش و فناوری آموزشی
تعداد بازدید:۳۷۴
کارگاه آموزشی «نیازسنجی آموزشی» در آبان ۱۴۰۱

گروه پژوهشی مدیریت و تعالی عملکرد پژوهشکده مطالعات و توسعه سازمان جهاددانشگاهی تهران در نظر دارد کارگاه آموزشی «نیازسنجی آموزشی» را برای سازمان‌های متقاضی در آبان ‌ماه سال جاری برگزار کند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، نیازسنجی به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اساسی و ضروری فرآیند برنامه‌ریزی سازمان در نظر گرفته می‌شود. هر کجا که مسأله تدوین طرح‌ها و اتخاذ مجموعه‌ای از تدابیر آموزشی مطرح باشد‌، از نیازسنجی به طور مکرر یاد می‌شود.

مبنای منطقی هر برنامه وجود نیاز یا مجموعه‌ای از نیازهاست. برنامه‌ریزان آموزشی در سراسر جهان و در همه سازمان‌هایی که با آموزش سروکار دارند، ناگزیرند برای تدوین برنامه‌ها و طرح‌های آموزشی خویش، دلایل قانع کننده‌ای داشته باشند. در این کارگاه به جایگاه و اهمیت نیازسنجی آموزشی با پاسخ به پرسش‌هایی چون استراتژی‌ها، جهت‌گیری‌ها و برنامه‌های آینده سازمان من کدامند؟، سازمان من برای رسیدن به اهداف خود به چه شایستگی‌های نیاز دارد؟، فرهنگ سازمانی و ارزش‌های کلیدی سازمان من کدامند؟ کدام رفتارها را می‌خواهم بر اساس ارزش‌ها در کارکنان تقویت کنم؟، ه چالش‌هایی پیش روی سازمانم قرار دارد که با آموزش و توانمدسازی کارکنان مرتفع شود؟، وضعیت فعلی شایستگی‌های فرد از نظر دانش، مهارت و ویژگی‌های شخصی در چه سطحی قرار دارد؟ و گپ شایستگی‌ها(بین وضع موجود و وضع مطلوب) در هر یک از کارکنان چقدر است؟ پرداخته خواهد شد.

سازمان‌های متقاضی برگزاری این دوره‌های آموزشی و علاقه ‌مندان شرکت در این کارگاه‌ها جهت ثبت‌نام و اطلاعات تکمیلی با شماره 66977800-021 و داخلی 416 ، تماس بگیرند.

برگزاری دوره در محل سازمان متقاضی، به‌صورت آنلاین و حضوری، امکان‌پذیر است.

آخرین ویرایش۲۳ شهریور ۱۴۰۱