مهلت ثبت‌نام برای شرکت در کارگاه آموزشی شناسایی و ارزیابی ایده‌های کسب و کار تمدید شد

بنا بر آخرین اعلام معاونت آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی تهران زمان برگزاری کارگاه تخصصی آموزشی شناسایی و ارزیابی ایده‌های کسب و کار در توسعه منابع انسانی به ۲۳ و ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ موکول شد.
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۴ کد : ۴۶۸۱۳ پژوهش و فناوری
تعداد بازدید:۲۵۰
بنا بر آخرین اعلام معاونت آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی تهران...
مهلت ثبت‌نام برای شرکت در کارگاه آموزشی شناسایی و ارزیابی ایده‌های کسب و کار تمدید شد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در این کارگاه آموزشی به منابع مناسب برای جست‌وجوی ایده و روش استفاده از برخی تکنیک‌ها مانند طوفان فکری برای خلاقیت گروهی اشاره خواهد شد. هم‌چنین تعیین معیارهای مناسب برای ارزیابی یک ایده اولیه و رد یا قبول آن و معیارها و روش‌های آسان برای مقایسه چند ایده و انتخاب ایده برتر در این کارگاه آموزشی بحث و بررسی می‌شود.

بحث و بررسی گروهی برخی ایده‌ها و اشاره به انواع ایده‌های کسب و کار در صنعت آموزش، یادگیری و توسعه منابع انسانی از دیگر موضوعات این کارگاه آموزشی است.

هم‌چنین فن‌آوری آموزشی، تدوین دوره یا برنامه درسی برای آموزش مهارت‌ها و شایستگی‌های جدید و کسب و کارهای مجازی و مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در این دوره معرفی خواهند شد.

همانطور که پیشتر اعلام شده بود مدت این دوره آموزشی 8 ساعت است و در روزهای  23 و 25 مرداد ماه از ساعت 14 تا 18 برگزار می‌شود.

«مرتضی پرهیزکار»، مدرس این کارگاه تخصصی آموزشی است و شهریه شرکت در این کارگاه تخصصی 200 هزار تومان تعیین شده است.

علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه‌ آموزشی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 84650 -021 و 84651420-021 تماس بگیرند و یا برای ثبت‌نام به لینک https://jtehran.com/classroom/2260 مراجعه کنند.

آخرین ویرایش۰۵ مرداد ۱۴۰۱