سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار می‌کند،

کارگاه آموزشی «مدیریت رفتار سازمانی» در آبان‌ ‌ ۱۴۰۱

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۶ کد : ۴۸۷۲۰ آموزشی
تعداد بازدید:۳۳۲
کارگاه آموزشی «مدیریت رفتار سازمانی» در آبان‌ ‌ ۱۴۰۱

گروه پژوهشی مدیریت و تعالی عملکرد پژوهشکده مطالعات و توسعه سازمان جهاددانشگاهی تهران، برای سازمان‌های متقاضی کارگاه آموزشی «مدیریت رفتار سازمانی» را در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، سازمان، سیستمی اجتماعی است که حیات و پایداری آن وابسته به وجود پیوندی قوی میان اجزا و عناصر تشکیل‌دهنده آن است.

امروزه سازمان‌ها در ابعاد مختلف در حال تغییرند و مدیران به‌منظور حفظ بقای سازمان‌های خود، نه تنها باید خود را با تغییرات آینده وفق دهند، بلکه باید خود با ایجاد تغییر و تحول مطلوب، در جامعه اثربخشی بیش‌تری داشته باشند. به‌طور حتم، مدیریت کارکنان برای رسیدن به نتیجه‌ مطلوب، اهمیت بسیاری دارد.

یک مدیر خوب، باید ویژگی‌ها و توانایی‌های مجموعه‌ خود را شناسایی کرده و به آن به چشم یک سرمایه در ساز‌و‌کار خود نگاه کند که می‌تواند مجموعه را کاملاً موفق و یا کاملاً متضرر کند.

امروزه، به منبع بسیار ارزشمندی از مطالعه بر روی رفتار انسانی دسترسی داریم که گنجینه‌ای است از تأملات و تحقیقات فیلسوف یونانی، افلاطون تا محققین و دانشمندان امروز.

این گنجینه، علمی به نام «رفتار سازمانی» یا "Organizational Behavior" که تأثیر افراد در سازمان را مطالعه و حضور منابع انسانی را منطقی، بهینه و هدف‌دار می‌کند.

در همین راستا سازمان جهاد دانشگاهی تهران کارگاه آموزشی «مدیریت رفتار سازمانی» را برای سازمان‌های متقاضی برگزار می‌کند و علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه جهت ثبت‌نام و اطلاعات تکمیلی می‌توانند با شماره 66977800-021 و داخلی 416 تماس بگیرند.

برگزاری دوره در محل سازمان متقاضی به‌صورت آنلاین و حضوری، امکان‌پذیر است.

آخرین ویرایش۲۲ شهریور ۱۴۰۱