تفاهم‌نامه همکاری‌«علمی – آموزشی» سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری امضا شد

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۰ کد : ۴۸۴۱۳ آموزشی
تعداد بازدید:۴۵۱
سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری...
تفاهم‌نامه همکاری‌«علمی – آموزشی» سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری امضا شد

سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در راستای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام و در جهت بهره‌مندی مستمر از خرد جمعی و تجربیات و توانمندی‌های طرفین تفاهم‌نامه همکاری‌های «علمی – آموزشی» را امضاء کردند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، هدف از این تفاهم‌نامه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و فن‌آوری در جهت استمرار ارتباط سازمان‌یافته بین دانشگاه و جهاد به‌منظور برطرف کردن نیازهای متقابل است.

در این تفاهم‌نامه تدوین و اجرای دوره‌های تخصصی(بلند مدت و کوتاه مدت) مورد نیاز، برگزاری سمینار کارگاه و همایش‌های مشترک با بهره‌مندی از توانمندی‌های طرفین، ارائه مشاوره‌های علمی و آموزشی در راستای نیازهای اعلام شده توسط طرفین از موضوعات آن عنوان شده است.

از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه می‌توان به تعریف پایان‌نامه‌های تحصیلی(مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری) در راستای نیازهای جهاد در چارچوب ضوابط پژوهشی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های آموزش(مدرسین، فضاهای آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و ...) طرفین، همکاری مشترک در تولید محتوای الکترونیکی دوره‌های مورد نیاز و اجرای طرح‌های آموزشی و پژوهشی مشترک و حمایت از تجاری‌سازی و فن‌آوری‌های نو اشاره کرد.

در ماده 6 این تفاهم‌نامه با عنوان راهبری و نظارت آمده است: به‌منظور پیگیری، نظارت و اجرای دقیق و صحیح مفاد تفاهم‌نامه، مسئولیت راهبری و نظارت بر اجرای مفاد تفاهم‌نامه بر عهده کمیته راهبری است. فرآیندها و روش‌های اجرایی مورد نیاز توسط کارشناسان طرفین طرح‌ریزی و با تصویب کمیته راهبری، اجرایی می‌شود.

مدت تفاهم‌نامه از تاریخ اول شهریورماه 1401 تا 30 شهریور 1404 به‌مدت 3 سال تعیین شده است.

این تفاهم‌نامه در 14 ماده تهیه و تنظیم و به امضای دکتر «مسعود کمبرانی»، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دکتر «محمد نریمانی‌راد»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری رسیده است.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) سازمان جهاد دانشگاهی تهران

آخرین ویرایش۱۴ شهریور ۱۴۰۱