آیین نامه حضور و غیاب و مکاتبات مرتبط آیین نامه حضور و غیاب و مکاتبات مرتبط

۰۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۷ کد : ۴۵۷۱۲ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۱۹۰

 

با سلام، پیرو بخشنامه‌های شماره 7798/12/25ت به تاریخ 15/07/83 و شماره 10392/12/27ت به تاریخ 26/07/85 و شماره 15792 به تاریخ 20/02/90 در خصوص حضور و غیاب اعضا ( پیوست است ) و با توجه به تاکید رییس محترم سازمان مبنی بر رعایت مفاد آیین نامه حضور و غیاب و همچنین به منظور یادآوری و اجرای آیین نامه مذکور، موارد زیر به اطلاع همکاران محترم رسانده می‌شود.
بدیهی است از این پس مطابق با نظر رییس محترم سازمان و با توجه به امکان دریافت مرخصی روزانه و ساعتی و ماموریت از طریق اتوماسیون اداری، در صورتی که ساعت ورود و خروج اعضا در سیستم کارت ساعت بطور کامل ثبت نشده باشد، موارد به صورت کسر کار و غیبت منظور خواهد شد.
موارد مربوط به آیین نامه حضور و غیاب و مکاتبات مربوط:
1- تاخیر در ورود:
-- تاخیر ورود اعضا در هر روز به مدت 15 دقیقه از اضافه کار آنان کسر می‌شود.
-- تاخیر ورود اعضا بیشتر از 15 دقیقه، در صورت اطلاع قبلی و موافقت مدیر مربوط با دریافت مرخصی ساعتی از طریق اتوماسیون، مرخصی ساعتی محاسبه شده و در صورت عدم موافقت مدیر، کسرکار منظور می‌گردد.
توضیح: در صورتی که مجموع کسرکار 8 ساعت باشد، یک روز غیبت منظور می‌شود. (یک روز از سابقه خدمت و بیمه کسر خواهد شد) و چنانچه کسرکار بیشتر از 8 ساعت باشد، بابت 8 ساعت یک روز غیبت منظور شده و مابقی ساعات نگهداری و به ساعت کسرکار در ماههای آینده اضافه خواهد شد.
2- تعجیل در خروج:
تعجیل در خروج اعضا در صورت اطلاع قبلی و موافقت مدیر مربوط و انجام فرایند مربوطه در اتوماسیون، مرخصی ساعتی محاسبه شده و در صورت عدم موافقت مدیر، کسرکار منظور می‌گردد.
3- ورود و خروج ناقص:
-- کلیه اعضا موظفند ساعت ورود و خروج خود را در سیستم کارت ساعت ثبت نمایند و چنانچه ورود یا خروج عضو یا مدیری درج نشود، ورود و خروج ناقص منظور شده و در صورت عدم اصلاح از طریق فرم مربوطه در اتوماسیون اداری، کسرکار محاسبه می‌گردد.
-- کلیه اعضا می توانند ساعت ورود و خروجی که به علت ماموریت خارج از سازمان موفق به ثبت آن نشده اند و یا فراموش نموده اند را از طریق اتوماسیون - فرم تایید ساعت ورود و خروج - ثبت نمایند و فرم مذکور پس از تایید مدیر مربوط برای اصلاح ساعت کار به صورت خودکار برای این حوزه ارسال می‌گردد. ( فرم در لیست فرم های اداری در اتوماسیون موجود است. )
-- در صورت بیماری اعضا و دریافت استراحت پزشکی بیش از سه روز- که هزینه پرسنلی این ایام توسط سازمان تامین اجتماعی تامین و پرداخت می‌شود- این امر می‌بایست طی اولین روز به صورت مکتوب به حوزه پشتیبانی اعلام گردد و سپس گواهی پزشکی حداکثر ظرف مدت 48 ساعت ارسال شود.
4- استفاده از مرخصی ساعتی و روزانه:
اعضا بایستی قبل از استفاده از مرخصی ساعتی و یا روزانه، درخواست خود را به تایید مدیر مربوط رسانده و سپس از مرخصی استفاده نمایند.
 

آرشیو اخبار

آخرین ویرایش۱۸ تیر ۱۴۰۱