۴ انتصاب جدید در معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران

«سیدعزیز آشنا»، معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران طی احکام جداگانه‌ای مدیر مرکز آموزش شماره یک(بلوار)، مدیر مرکز آموزش شماره ۳(هنر)، مدیر مرکز آموزش شماره ۲(رشتچی) و مدیر گروه کامپیوتر را منصوب کرد.
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۰ کد : ۴۳۴۷۰ آموزشی
تعداد بازدید:۶۶۴
۴ انتصاب جدید در معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران،

در متن حکم «طاهره یاوری»، به سمت مدیریت مرکز آموزش شماره یک(بلوار) آمده است:

احتراماً ضمن تشکر از فعالیت‌های مجدانه سرکار عالی در دفتر فناوری اطلاعات معاون آموزشی و هم‌چنین گروه آموزشی کامپیوتر، بدینوسیله با حفظ سمت مدیریت دفتر فناوری اطلاعات معاونت آموزشی، سرکار عالی را به‌عنوان مدیر مرکز آموزش شماره یک(بلوار) منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با توجه به تعهد و تخصص سرکار عالی، شاهد رشد و اعتلای هر چه بیشتر فعالیت‌های آموزشی این مرکز باشیم.

متن حکم  انتصاب «محمد بنایی‌نیک»، مدیر مرکز آموزش شماره 3(هنر) هم به شرح ذیل است:

احتراماً با توجه به شایستگی‌ها و سوابق قبلی، بدینوسیله جناب‌عالی را به‌عنوان مدیر مرکز آموزش شماره 3(هنر) منصوب می‌نمایم.

با توجه به فعالیت‌ها و زحمات مدیران قبلی این مرکز و همچنین امکانات تهیه شده برای آن، انتظار دارد با برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از همفکری و نوآوری مدرسان این مرکز، نسبت به ایجاد تحول در فعالیت‌های آن اقدام فرمائید.

در متن حکم «زهرا خلیلی»، به سمت مدیریت مرکز آموزش شماره 2(رشتچی) آمده است:

احتراماً با توجه به سوابق و شایستگی‌های سرکار عالی و ضمن تشکر از خدمات ارزشمندتان در مرکز آموزش شماره یک (بلوار) بدینوسیله سرکار عالی را به‌عنوان مدیر مرکز آموزش شماره 2(مرکز آموزش رشتچی) منصوب می‌نمایم.

در شرایطی که فشار همه‌گیری کرونا بر فعالیت‌های آموزشی کمتر شده است انتظار دارد با همکاری سایر همکاران این مرکز شاهد رشد و اعتلای فعالیت‌های این مرکز در آینده باشیم.

متن حکم انتصاب «احمد اصالتی»، به‌عنوان مدیر گروه کامپیوتر به شرح ذیل است:

احتراماً ضمن تشکر از تلاش‌های جهادگرانه جناب‌عالی در طول مدت تصدی مدیریت گروه آموزشی نظام مهندسی بدینوسیله جناب‌عالی را به‌عنوان مدیر گروه آموزشی کامپیوتر این معاونت منصوب می‌نمایم.

انتظار دارد با بهره‌گیری از تجارب گرانقدر سرکار خانم «یاوری» در این حوزه و با همکاری ایشان به‌عنوان مدیر دفتر فناوری اطلاعات این معاونت نسبت به برنامه‌ریزی و ارتقای بیش از پیش فعالیت‌های گروه کامپیوتر اقدام فرمائید.

 

آخرین ویرایش۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱