نخستین فراخوان مرکز نوآوری و شتابدهی جهت سازمان جهاد دانشگاهی تهران جهت جلب حمایت و همکاری

مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران جهت جلب حمایت و همکاری نوآوران، استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوپای آموزشی با این مرکز فراخوان داد.
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۷ کد : ۴۰۹۱۱ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۳۴۵
نخستین فراخوان مرکز نوآوری و شتابدهی جهت سازمان جهاد دانشگاهی تهران جهت جلب حمایت و همکاری

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مرکز نوآوری و شتابدهی «جهت» وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران با هدف حمایت از اشخاص حقیقی و حقوقی دارای ایده/ محصول/ فناوری، استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوپا در زمینه آموزش و توسعه منابع انسانی فعالیت خود را آغاز کرده و آماده دریافت طرح‌ها و پیشنهادها برای همکاری و مشارکت است.

براساس آنچه در این فراخوان اعلام شده است: تأمین مالی و سرمایه‌گذاری، تولید و عرضه مشترک محصولات و خدمات آموزشی، نمونه‌سازی و اجرای پایلوت طرح‌ها و خدمات آموزشی، تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهش و فناوری مرتبط با آموزش و منابع انسانی از روش‌های حمایت و مشارکت علاقه‌مندان است.

توسعه بازار محصولات و خدمات، تأمین زیرساخت‌های فنی و تخصصی برای طراحی و توسعه محصولات و فناوری‌های جدید، استقرار در مرکز نوآوری و ارائه خدمات مشاوره و منتورینگ تخصصی از دیگر شیوه‌های حمایت و مشارکت منظور شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را از طریق سایت مرکز نوآوری و شتابدهی جهت به نشانی www.jahatic.ir و یا https://jahatic.ir/fa/calendar/2589  لینک دریافت کاربرگ و ارسال ایده و یا با شماره تماس 021-84651420 ارائه دهند.

تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان‌های طوس و فلسطین، پلاک 118، مجتمع آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران طبقه 4  نشانی محل مرکز جهت مراجعه حضوری برای طرح ایده و پیشنهادات است.

علاقه‌مندان باید حداکثر تا 15 اسفند ماه 1400 طرح و ایده خود را از روش‌های فوق ارائه دهند.

مرکز نوآوری و شتابدهی هم حداکثر طی 2 هفته پس از دریافت هر پیشنهاد نتیجه بررسی‌های اولیه را اعلام و از ارائه‌دهندگان پیشنهادهای برتر برای مذاکره دعوت خواهد کرد.

 

کلید واژه ها: سازمان جهاد دانشگاهی تهران مرکز نوآوری و شتابدهی جهت

آخرین ویرایش۱۱ بهمن ۱۴۰۰