فرهنگی - آرشیو

به همت انتشارات جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «بازاریابی اجتماعی در سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه» راهی بازار نشر شد

به همت انتشارات جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «بازاریابی اجتماعی در سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه» راهی بازار نشر شد

مولفان کتاب «بازاریابی اجتماعی در سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه» در این مجموعه کوشیده‌اند ضمن بیان مبانی نظری و تعاریف بازاریابی اجتماعی، عناصر سازنده بازاریابی اجتماعی درباره بازاریابی در سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه مباحثی را مطرح کنند.

ادامه مطلب