با ثبت شرکت سهامی خاص گروه توسعه اقتصادی جهت،

امکان سرمایه‌گذاری در جهاد دانشگاهی تهران در حوزه فن‌آوری‌های توسعه‌یافته فراهم شد

با ثبت شرکت سهامی خاص گروه توسعه اقتصادی جهت(جهاد دانشگاهی تهران)، امکان سرمایه‌گذاری و مشارکت حقوقی و مدنی، تجاری‌سازی برای بهره‌برداری از فن‌آوری‌های توسعه‌یافته و ... در جهاد دانشگاهی تهران فراهم شد.
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۸ کد : ۷۰۳۶۰ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۲۲
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، موضوع فعالیت این شرکت، شخصیت حقوقی سرمایه‌گذاری و مشارکت حقوقی و مدنی در هر گونه فعالیت اقتصادی، تحقیق و تجاری‌سازی یافته‌های تحقیقی، تولیدی، خدماتی، بازرگانی در داخل و خارج از کشور است.
امکان سرمایه‌گذاری در جهاد دانشگاهی تهران در حوزه فن‌آوری‌های توسعه‌یافته فراهم شد

ارائه همه خدمات مشاوره‌ای و مطالعات اقتصادی، جهت ارتقاء توانمندی و بهره‌وری فن‌آوری‌های به بلوغ رسیده در سازمان جهاد دانشگاهی تهران و به‌منظور تجاری‌سازی برای بهره‌برداری از فن‌آوری‌های توسعه‌یافته در این سازمان و تأسیس شرکت‌ها و موسسات اقتصادی و مطالعاتی، ایجاد، توسعه، تکمیل و راه‌اندازی و مدیریت واحدهای تولیدی، بازرگانی و به‌طور کلی مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فنی از دیگر موضوعات فعالیت این شرکت سهامی خاص، است.

ثبت و تأسیس شرکت سهامی خاص گروه توسعه اقتصادی سازمان جهاد دانشگاهی تهران(جهت) با درج آگهی در یکی از روزنامه‌های رسمی و کثیرالانتشار کشور در تاریخ 7 فروردین 1403 با شماره ثبت 629017 و به شناسه ملی 14013216870 اعلام شده است.

آخرین ویرایش۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳