فراخوان ثبت‌نام برای شرکت دانشجویان در مرحله استانی نخستین دوره مسابقه ملی «سدید»

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، برای ثبت‌نام دانشجویان به‌منظور شرکت در مرحله استانی(استان تهران) نخستین دوره مسابقه ملی «سدید»، فراخوان داد.
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۳ کد : ۶۸۶۷۹ تاپ خبر فرهنگی اخبار عمومی
تعداد بازدید:۱۲۰
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
فراخوان ثبت‌نام برای شرکت دانشجویان در مرحله استانی نخستین دوره مسابقه ملی «سدید»

در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت  3 دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.

براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش‌‌آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.

دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اسفند 1402 مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir  مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه   @ FarhangiJUTو یا به شماره همراه 09018318903 ارسال کنند.

برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:

یک جایزه 20 میلیون ریالی برای یک نفر

دو جایزه 10 میلیون ریالی برای دو نفر

3 جایزه 5 میلیون ریالی برای سه نفر

سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

آخرین ویرایش۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳