آغاز مرحله دانشگاهی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه تهران

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۰ کد : ۶۸۰۸۸ تاپ خبر فرهنگی اخبار عمومی
تعداد بازدید:۱۲۲
دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران ویژه دانشجویان دانشگاه تهران روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه(۱۴، ۱۵ و ۱۶ بهمن۱۴۰۲) در سالن شهید ترکاشوند، مرکز فرهنگی زنده‌یاد دکتر سعید آشتیانی واقع در دانشگاه تهران پردیس مرکزی، ضلع جنوبی ساختمان دانشکدگان فنی برگزار می‌شود.
آغاز مرحله دانشگاهی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، گسترش طرح کارآموزی در دانشگاه‌ها، می‌تواند بیکاری در ایران را کاهش دهد؟ مشکل عدم رشد گفت‌وگو در کشور بیشتر ناشی از مشکلات اجتماعی – فرهنگی است. رسانه‌های پیشرفته یکی از ابزارهای تهاجم فرهنگی است. با سیاست خودکفایی در محصولات کشاورزی نمی‌توان به امنیت غذایی دست پیدا کرد و ... از جمله گزاره‌هایی هستند که گروه‌های دانشجویی در موضع موافق و مخالف با یکدیگر مناظره می‌کنند.

دانشجویان در روزهای شنبه ۱۴ بهمن‌ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۷، یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ و دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در دو تیم مخالف و موافق با یکدیگر رقابت می‌کنند.

جوایز تعیین‌شده برای گروه‌های برگزیده در این دوره از مسابقات

گروه اول ۶۰ میلیون ریال

گروه دوم ۴۰ میلیون ریال

گروه سوم ۲۰ میلیون ریال

است.

دانشجویان علاقه‌مند این رویداد فرهنگی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام به شناسه FarhangiJUT@ پیام دهند.

حضور برای عموم دانشجویان آزاد است.

مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر سال با هدف تقویت و پرورش روحیه حق و حق‌طلبی و فرهنگ گفت‌وگوی سازنده، تولید علم و اندیشه و ارائه مطالب علمی جذاب برای دانشجویان توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران این دوره از مسابقات را با همکاری و مشارکت دانشگاه تهران ویژه دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌کند.

آخرین ویرایش۱۴ بهمن ۱۴۰۲