طرح پژوهشی «کوتینگ پلی‌استایرن» جهاد دانشگاهی تهران به‌عنوان طرح برتر تقدیر شد

تعداد بازدید:۲۳۱
طرح «کوتینگ پلی‌استایرن»، از گروه پژوهشی طراحی فرآیندهای شیمیایی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به‌عنوان طرح برتر پژوهشی در جهاد دانشگاهی شناخته و از مسئولان این پروژه پژوهشی در گردهمایی روسای جهاد دانشگاهی تقدیر شد. پیرو فراخوان دفتر مرکزی، دو طرح امولسیفایر قیر و کوتینگ پلی‌استایرن از سازمان تهران به دفتر مرکزی معرفی شد و در مراحل پایش و ارزیابی، طرح کوتینگ پلی‌استایرن به‌عنوان طرح فن‌آورانه برگزیده در جهاد دانشگاهی انتخاب شد.
طرح پژوهشی «کوتینگ پلی‌استایرن» جهاد دانشگاهی تهران به‌عنوان طرح برتر تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، طرح پژوهشی نمونه‌سازی و تولید کوتینگ پلی‌استایرن که در سال گذشته با همت و تلاش خانم دکتر زهره طاهرخانی، آقای رضا ثقفی و همکاران کارگاه تولید به سرانجام رسیده بود، به‌عنوان طرح برتر جهاد دانشگاهی برگزیده شد.

طی مراسمی در گردهمایی روسای جهاد دانشگاهی با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی و یعقوب فتح‌الهی ننه‌کران، معاون پژوهش و فن‌آوری جهاد دانشگاهی از دکتر زهره طاهرخانی و رضا علیزاده مسئولان این پروژه پژوهشی تقدیر شدند.

پیرو فراخوان دفتر مرکزی، دو طرح امولسیفایر قیر و کوتینگ پلی‌استایرن از سازمان تهران به دفتر مرکزی معرفی شد و در مراحل پایش و ارزیابی، طرح کوتینگ پلی‌استایرن به‌عنوان طرح فن‌آورانه برگزیده در جهاد دانشگاهی انتخاب شد.

آخرین ویرایش۲۸ آذر ۱۴۰۲