ویژه برنامه‌های روز دانشجوی مرکز فرهنگی دکتر آشتیانی اعلام شد

۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۲ کد : ۶۵۶۶۷ تاپ خبر فرهنگی معاونت فرهنگی
تعداد بازدید:۸۴
کانون‌های دانشجویی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، به‌مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو ویژه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و ... را برای دانشجویان در نظر گرفته است.
ویژه برنامه‌های روز دانشجوی مرکز فرهنگی دکتر آشتیانی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این مسابقات ورزشی شامل پرتاب دارت، بولینگ، شوتبال، حلقه‌اندازی، فوتبال‌دستی و پانتومیم و مسابقات فرهنگی و سرگرمی شامل اطلاعات عمومی، مشاعره و شعرخوانی، حضور ذهن، شناخت هم ، ری‌‌اکشن و ... است.

به دانشجویان برگزیده این مسابقات جوایز نقدی ویژه به شرح ذیل اعطا می‌شود.

نفر اول : کارت هدیه دو میلیون تومانی

نفر دوم و سوم : کارت هدیه یک میلیون تومانی

چهار کارت هدیه 500 هزار تومانی

و بیست کارت هدیه 200 هزار تومانی برای دیگر برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

دانشجویان می‌توانند برای شرکت در این مسابقات فردا سه‌شنبه 14 آذر 1402 از ساعت 13 لغایت 17 در مرکز فرهنگی مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی واقع در دانشگاه تهران(پردیس مرکزی), ضلع جنوبی ساختمان دانشکدگان فنی حضور یابند.

حسین آشوری، مدیر مرکز فرهنگی مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی، در جلسه ستاد گرامی‌داشت روز دانشجو، ضمن جمع‌بندی مباحث مطرح شده در جلسه در توضیح این ویژه برنامه‌ها اظهار کرد: ویژه برنامه روز دانشجو شامل مجموعه بازی‌هایی است که در قالب 10 عنوان مسابقه جذاب، شاد و مفرح برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که آن‌ها می‌توانند با توجه به مجموع امتیازات کسب شده از جوایز نقدی و ویژه این مسابقه بهره‌مند ‌شوند.

به گفته وی، هم‌چنین دانشجویان می‌توانند به‌صورت فردی یا گروهی در این مسابقات شرکت کنند.

در ادامه این نشست، جمال رحیمیان، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران، با اشاره به سالگرد شهادت سه دانشجو به اسامی «مصطفی بزرگ‌نیا»، «احمد قندچی» و «مهدی شریعت‌رضوی»، در روز 16 آذر سال 1332 در دانشکده فنی دانشگاه تهران در ادامه اظهار کرد: این 3 دانشجو در اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، به شهادت رسیدند.

وی، ادامه داد: دانشجویان به‌عنوان قشر نخبگانی جامعه با تلاش و امیدآفرینی می‌توانند سکان‌دار رشد و اعتلای جامعه باشند که البته این تلاش و امید باید در برنامه‌های دانشجویی متبلور شود. 

براساس این گزارش، دانشجویان عضو کانون‌های دانشجویی که در این نشست با محوریت برنامه‌ریزی برای برگزاری ویژه برنامه روز دانشجو در محل مرکز فرهنگی مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی شرکت داشتند، نقطه‌نظرات، پیشنهادات و ایده‌های خود را طرح و در این خصوص با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر کردند.

آخرین ویرایش۱۳ آذر ۱۴۰۲