در نخستین جلسه شورای کانون‌های دانشجویی در مرکز فرهنگی جهاد تهران عنوان شد،

جهاد دانشگاهی همواره با دغدغه‌مندی و تلاش‌های فراوان عامل تحول‌های بزرگی در کشور بوده است

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۶ کد : ۶۴۹۱۸ تاپ خبر فرهنگی معاونت فرهنگی
تعداد بازدید:۸۲
نخستین جلسه شورای کانون‌های دانشجویی با حضور جمال رحیمیان، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران و سرپرست فرهنگی سازمان و شماری از دانشجویان در مرکز فرهنگی این سازمان(دکتر سعید کاظمی آشتیانی) برگزار شد.
جهاد دانشگاهی همواره با دغدغه‌مندی و تلاش‌های فراوان عامل تحول‌های بزرگی در کشور بوده است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، جمال رحیمیان، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران، با اشاره به دانشجو بنیان بودن نهاد جهاد دانشگاهی، دستاوردهای مهم و بنیادین این نهاد در حوزه‌های مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی را نتیجه تلاش‌های جهادی دانشجویان و گروه‌های دانشجویی برشمرد و افزود: این نهاد با دغدغه‌مندی و تلاش جهادی تحول‌های بزرگی را آغاز کرده است و همواره در صدد رفع مشکلات و نیازهای اساسی کشور بوده است.

وی، تأسیس و راه‌اندازی پژوهشگاه رویان و درمان مشکلات ناباروری شامل بزرگ‌ترین بانک سلول‌های خون بندناف منطقه، مرکز کشت بافت و تولید انواع ارقام اصلاح نژاد گیاهان، کسب دانش فنی و تولید بچه ماهی سی‌بأس برای پرورش در قفس را نمونه‌های بارزی از فعالیت‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی دانست.

سرپرست فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، با تأکید بر ضرورت نقش‌آفرینی دانشجویان در حیطه‌های مختلف و فعالیت‌های گروهی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در ادامه  خاطرنشان کرد: دانشجویان در قالب گروه‌های دانشجویی، برای برطرف کردن مشکلات و دفع آسیب‌های موجود در بدنه جامعه با خستگی‌ناپذیری، تلاش مستمر و هدفمند کوشش می‌کنند تا بدین‌ترتیب در برابر موانع و چالش‌ها موثرتر عمل کنند.

در ادامه این جلسه زهرا سلطانی، مدیر شعبه سازمان دانشجویان با تشریح جزئیات ساختار تشکیل کانون‌ها درباره موضوعاتی چون ضرورت پیشروی نظام‌مند و تدوین شرح وظایف در فعالیت‌های کانونی ایراد سخن کرد.

در پایان نیز اعضای حاضر موضوع فعالیت کانون‌های دانشجویی را از زوایای مختلف بررسی کردند.

آخرین ویرایش۲۷ آبان ۱۴۰۲