امضای یادداشت تفاهم همکاری میان پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران و جهاد دانشگاهی تهران

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰ کد : ۶۴۹۱۵ تاپ خبر پژوهش و فناوری معاونت پژوهش و فناوری
تعداد بازدید:۹۸
سازمان جهاد دانشگاهی تهران، طی مراسمی ضمن بازدید از پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران، برای ایجاد و گسترش همکاری‌های مشترک بین‌بخشی تفاهم‌نامه همکاری با این پژوهشکده به امضا رساند.
امضای یادداشت تفاهم همکاری میان پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران و جهاد دانشگاهی تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در این تفاهم‌نامه هدف توسعه همکاری‌های فیمابین در حوزه آموزش، پژوهش و تجاری‌سازی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مادی و معنوی طرفین تفاهم‌نامه ذکر شده است.

تجاری‌سازی و بازاریابی محصولات طرفین، پژوهش و تعریف طرح فن‌آورانه مشترک براساس توانمندی‌های پژوهشکده و سازمان و توسعه تولیدات محصولات شیمیایی با هدف ایجاد مزیت اقتصاد پایدار، دانش بومی و توسعه همکاری مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت، توانمندی و تجارب طرفین و بهره‌گیری از پتانسیل‌های منطقه‌ای از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه  می‌توان به همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت تخصصی، برگزاری همایش‌ها، سمینارها و بازدیدهای علمی و استفاده از زیرساخت‌های آموزش و پژوهش طرفین اشاره کرد.

این تفام‌نامه در 7 ماده تهیه و تنظیم شده و به امضای نجمه یزدانفر، رئیس پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی و جمال رحیمیان، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران رسید.

آخرین ویرایش۲۷ آبان ۱۴۰۲