۲۸ مهرماه، زمان برگزاری مسابقه کتابخوانی «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی»

سومین مسابقه از سری چهارم مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت با موضوع «گوش کن جایزه بگیر» و با محوریت کتاب «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی» جمعه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۰ کد : ۶۳۵۶۸ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۹۶
سومین مسابقه از سری چهارم مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت با موضوع «گوش کن جایزه بگیر» ...
۲۸ مهرماه، زمان برگزاری مسابقه کتابخوانی «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی»

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، جلد نخست کتاب «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی» نوشته ارتشبد سابق حسین فردوست را برای مطالعه تابستانی دانشجویان علاقه‌مند کتابخوانی سراسر کشور جهت مسابقه مجازی «هشت بهشت» برگزیده است.

در همین راستا و برای سهولت مطالعه دانشجویان 12 پادکست از جلد نخست این کتاب تهیه و در کانال ایتا به شناسه  FJUTBookRC @ قرار داده شد. پیش از آن هم دانشجویان می‌توانستند فایل الکترونیکی این جلد را به‌طور رایگان از پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان به نشانی BookRc.ir دریافت کنند.

بنابراین در این دوره بهترین منبع مطالعه دانشجویان علاقه‌مند کتابخوانی 12 پادکستی است که تهیه و در شبکه اجتماعی ایتا قرار داده شده است.

تنها شرط شرکت در مسابقه، هم نام‌نویسی جهت عضویت در پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران است که دانشجویان می‌توانند جهت عضویت در این باشگاه به کانال ایتای مسابقات کتابخوانی هشت بهشت به شناسه  FJUTBookRC @ مراجعه کنند.

جوایز ویژه این مسابقه  ۱۰ جایزه ۲۰ میلیون ریالی و ۱۵ جایزه ۱۰ میلیون ریالی است.

دانشجویان می‌توانند روز جمعه 28 مهر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۲۴ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir  در این مسابقه شرکت و با یکدیگر رقابت کنند.

این مسابقه با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران با خانه کتاب و ادبیات ایران، دانشگاه علم و فرهنگ، سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

 

کلید واژه ها: مسابقات کتابخوانی هشت بهشت کتاب ظهور و سقوط سلطنت پهلوی

آخرین ویرایش۲۶ مهر ۱۴۰۲