نمایشگاه آثار هنری «طوفان الاقصی» در مرکز فرهنگی دکتر سعید کاظمی آشتیانی افتتاح شد

ظهر امروز نمایشگاه آثار هنری «طوفان الاقصی» در مرکز فرهنگی دکتر «سعید کاظمی آشتیانی» واقع در دانشگاه تهران با حضور جمال رحیمیان، سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی تهران و شماری دیگر از جهادگران افتتاح شد.
۲۵ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۱ کد : ۶۳۵۰۲ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۱۱۴
ظهر امروز نمایشگاه آثار هنری «طوفان الاقصی» در مرکز فرهنگی دکتر «سعید کاظمی آشتیانی» ...
نمایشگاه آثار هنری «طوفان الاقصی» در مرکز فرهنگی دکتر سعید کاظمی آشتیانی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در پی آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در 7 اکتبر 2023 از از سوی جنبش اسلامی مقاومت فلسطین حماس از نوار غزه به مناطق مرزی اسرائیل عملیات گسترده‌ای علیه نظامیان اسرائیلی شکل گرفت که بدین‌ترتیب مولفه امنیت در داخل اراضی اشغالی حذف و ابهت ارتش رژیم صهیونیستی که مدعی بود در میان پنج قدرت نظامی اول جهان است، فرو پاشید.

در همین راستا معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، بر آن شد برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و 60 سال مقاومت در برابر ظلم نظام سلطه، نمایشگاهی را با موضوع غزه، مقاومت و طوفان‌الاقصی از آثار هنری هنرمندان داخلی و خارجی حوزه هنری برای دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه برپا کند.

در این نمایشگاه آثار هنری حدود 30 تابلوی نقاشی و گرافیک از هنرمندان داخلی و خارجی حوزه هنری برای دانشجویان و بازدیدکنندگان عموم به‌مدت 10 روز به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

دانشجویان می‌توانند همه روزه از امروز تا 5 آبان‌ماه 1402 از ساعت 9 تا 18 برای بازدید از این آثار هنری به دانشگاه تهران ضلع جنوبی دانشکدگان فنی، مرکز فرهنگی دکتر سعید کاظمی آشتیانی، نگارخانه دانشجوی شهید مصطفی کریمی مراجعه کنند.

  

آخرین ویرایش۲۶ مهر ۱۴۰۲