برای دومین بار متوالی و به درخواست دانشجویان،

مسابقه کتابخوانی «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی» تمدید شد

مسابقه مجازی دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت به درخواست دانشجویان و برای دومین بار متوالی تمدید و از ۷ مهر ماه به جمعه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲ موکول شد.
۰۱ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۵ کد : ۶۲۶۰۰ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۱۰
مسابقه مجازی دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت به درخواست دانشجویان و برای دومین بار متوالی تمدید ...
مسابقه کتابخوانی «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی» تمدید شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، زمان برگزاری آزمون مجازی جلد نخست کتاب «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی» نوشته ارتشبد سابق حسین فردوست که برای مطالعه تابستانی دانشجویان علاقه‌مند کتابخوانی سراسر کشور جهت مسابقه مجازی «هشت بهشت» انتخاب کرده بود را تا روز جمعه 28 مهر ماه تمدید کرد.

منبع مطالعه دانشجویان علاقه‌مند کتابخوانی 12 پادکست موجود در کانال ایتا به شناسه  FJUTBookRC @ است و دانشجویان برای دریافت فایل الکترونیکی و رایگان جلد نخست کتاب «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی» می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند.

تنها شرط شرکت در مسابقه، نام‌نویسی جهت عضویت در پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران است که دانشجویان می‌توانند جهت عضویت در این باشگاه به کانال ایتای مسابقات کتابخوانی هشت بهشت به شناسه  FJUTBookRC @ مراجعه کنند.

جوایز ویژه این مسابقه  ۱۰ جایزه ۲۰ میلیون ریالی و ۱۵ جایزه ۱۰ میلیون ریالی است.

دانشجویان می‌توانند روز جمعه 28 مهر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۲۴ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir  در این مسابقه کتابخوانی شرکت و با یکدیگر رقابت کنند.

این مسابقه با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران با خانه کتاب و ادبیات ایران، دانشگاه علم و فرهنگ، سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: ظهور و سقوط سلطنت پهلوی مسابقه مجازی هشت بهشت

آخرین ویرایش۰۱ مهر ۱۴۰۲