نشست علمی پژوهشی «توسعه سمن‌ها در ایران، موانع و راهکارها» برگزار می‌شود

پژوهشکده مطالعات توسعه جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، در پی سلسله نشست‌های مباحث اساسی توسعه و پیشرفت کشور، نشست علمی پژوهشی با موضوع «توسعه سمن‌ها در ایران، موانع و راهکارها» را برگزار می‌کند.
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۱ کد : ۶۱۵۰۸ مطالعات توسعه
تعداد بازدید:۱۵۳
پژوهشکده مطالعات توسعه جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، در پی سلسله نشست‌های مباحث اساسی توسعه و...
نشست علمی پژوهشی «توسعه سمن‌ها در ایران، موانع و راهکارها» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، نشست «توسعه سمن‌ها در ایران، موانع و راهکارها»، روز دوشنبه 30 مردادماه 1402 از ساعت 10 تا 12به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

پژوهشکده مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران به بهانه روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی ذیل مجموعه نشست‌های توسعه و پیشرفت کشور، نشست ارائه دستاوردهای طرح پژوهشی آسیب‌شناسی سمن‌ها در ایران را با عنوان «توسعه سمن‌ها در ایران، موانع و راهکارها» با ارائه  «مریم احمدی گیوی»، عضو هیئت علمی و مجری این طرح برگزار می‌کند.

این طرح  پژوهشی در سال 1399 برای وزارت کشور انجام شده است.

جلسه حضوری این نشست علمی پژوهشی در پژوهشکده مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران و مجازی آن از طریق لینک  Meeting.acecr.ac.ir با نام اتاق سازمان جهاد دانشگاهی تهران و نام کاربری نام و نام خانوادگی شرکت‌کننده و رمز عبور jdeteh1402  برگزار می‌شود.

نشست حضوری در پژوهشکده مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان 16 آذر، خیابان ادوارد براوان برگزار می‌شود، علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست هم می‌توانند با شماره 66977800  - 021 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: پژوهشکده مطالعات توسعه توسعه سمن‌ها در ایران

آخرین ویرایش۲۸ مرداد ۱۴۰۲