مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی «جهت» برگزار می‌کند

دوره تخصصی آموزش روان‌درمانی یکپارچه توحیدی

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی «جهت»، وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران دوره تخصصی آموزش روان‌درمانی یکپارچه توحیدی را در مرکز مذکور برگزار می‌کند.
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۳ کد : ۶۰۲۲۱ مطالعات توسعه
تعداد بازدید:۲۲۱
مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی «جهت»، وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی
دوره تخصصی آموزش روان‌درمانی یکپارچه توحیدی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، الگوی روان‌درمانی یکپارچه توحیدی یک درمان جامع و چندوجهی است که با ادغام چندین روش درمانی و درون‌مایه‌ای «معنوی – توحیدی»، می‌کوشد ارزش‌هایی را در فرد احیاء کند که توان یکپارچه‌سازی و انسجام بخشیدن به کل شخصیت فرد را داشته باشد.

این الگو که از ادغام برخی روش‌ها و فنون نظام‌های روان‌درمانی نوین با آموزه‌های معنوی و ارزش‌های اخلاقی ادیان، به‌ویژه اصل بنیادین توحید شکل گرفته است و با تأکید بر چهاربعد زیستی، روانی، اجتماعی و معنوی در فرآیند درمان، می‌کوشد ضمن توجه به مسائل زیستی و مشکلات روانی اجتماعی، بعد معنوی مراجع را از طریق تحکیم رابطه صمیمانه وی با خداوند تقویت کند.

این امر به مراجع امکان می‌دهد تا با درک ارزش وجودی خویش و جست‌وجوی معنای متعالی برای رویدادهای تلخ و شیرین زندگی، به توسعه‌ی روشی برای زندگی خود بپردازد که در نهایت به رشد، شادی و آرامش پایدار وی منجر خواهد شد.

جهاد دانشگاهی تهران، این دوره آموزشی را با حضور اندیشمند صاحب نظریه، دکتر «محمدحسین شریفی‌نیا» برای علاقه‌مندان رویکردهای جدید روانشناسی دنبال و پروتکل‌های درمانی این روش را در درمان مشکلات مختلف روانشناختی بیان می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌های تخصصی آموزش به مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی «جهت»، به نشانی، تهران خیابان کارگر شمالی بعد از تقاطع نصرت کوچه عبدی‌نژاد پلاک 12 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی جهت مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 02188961189 - 02188052187 – تماس بگیرند.

آخرین ویرایش۰۷ مرداد ۱۴۰۲