انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی واحد مازندران

سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی واحد مازندران با هدف ایجاد و گسترش همکاری‌های پژوهشی و فن‌آوری، آموزشی، فرهنگی و تجاری‌سازی دانش‌فنی تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۹ کد : ۵۸۳۲۷ پژوهش و فناوری
تعداد بازدید:۱۶۹
سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی واحد مازندران با هدف ایجاد ...
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی واحد مازندران

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، انجام فعالیت‌های مطالعاتی، امکان‌سنجی پژوهشی و مدیریت پژوهش در زمینه‌های مورد توافق، بررسی و نیازسنجی پژوهش برای مسایل اولویت‌دار استان، برگزاری رویدادهای آموزشی، علمی و ترویجی ملی و بین‌المللی به‌صورت مشترک، همکاری در توسعه توانمندی‌های مدیران استانی در جهت اهداف برنامه توسعه، برگزاری همایش و پانل‌های علمی برای بررسی و ارزیابی مسایل و مشکلات کشور با هدف ارائه راهکارهای کاربردی و همکاری در طراحی برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت برای تربیت نیروی انسانی متخصص از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

بهره‌برداری از دانش‌فنی طرفین برای تولید محصول، بازاریابی و فروش از موضوعات این تفاهم‌نامه

از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه می‌توان به کمک به رصد فرآیند توسعه استان‌ها، تولید محتواهای علمی، تخصصی و کاربردی در قالب فیلم و کلیپ، انتشار کتب و اسناد علمی و فرهنگی برای ارتقاء سطح آگاهی مدیران استانی و ایجاد راهکارهای ثبت تجربیات و دانش مدیران پیشکسوت دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد.

بهره‌برداری از دانش‌فنی طرفین برای تولید محصول، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات، بازاریابی برای فعالیت‌ها و محصولات طرفین، همکاری در ایجاد دانش فنی مشترک در راستای پاسخ به نیازهای استراتژیک کشور و همکاری در راستای توسعه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مشترک از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه که به امضای دکتر «جواد پورکریمی»، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران و «محمدرضا یوسفی‌مهر»، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد مازندران رسید در 8 ماده تنظیم شده و به‌مدت 2 سال اعتبار دارد.

کلید واژه ها: سازمان جهاد دانشگاهی تفاهم‌نامه

آخرین ویرایش۲۸ خرداد ۱۴۰۲