تجلیل از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس جهاد دانشگاهی تهران با حضور مسلمی‌‌نائینی

طی مراسمی و با حضور دکتر «حسن مسلمی‌نائینی»، رئیس جهاد دانشگاهی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس جهاد دانشگاهی تهران آقایان «جمال رحیمیان»، «حسین وفاپور» و «پرویز اسلامی» با اهدای لوحی تقدیر شدند.
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۳ کد : ۵۴۵۵۶ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۱۷۸
طی مراسمی و با حضور دکتر «حسن مسلمی‌نائینی»، رئیس جهاد دانشگاهی از ...
تجلیل از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس جهاد دانشگاهی تهران با حضور مسلمی‌‌نائینی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، رئیس جهاد دانشگاهی در این نشست و مراسم جانبازان را ذخایر گران‌بهای جهاد دانشگاهی و انقلاب برشمرد و افزود: ما نیازمند کمک و پیشنهاد شما جانبازان و ایثارگران هستیم.

مسلمی‌نائینی با تأکید بر ضرورت استمرار چنین نشست‌هایی افزود: با برگزاری این نشست‌ها باید ارتباط ما با شما هم‌چنان محفوظ بماند، شما دلسوزترین افراد نسبت به انقلاب، کشور و سازمانی هستند که در آن فعالیت می‌کنید.

وی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «شما جانبازان ذخیره با ارزش دانشگاه جهادید»، گفت:  مبارزه هم‌چنان  ادامه دارد، دشمن هر روز تاکتیک‌هایش را تغییر می‌دهد و تا ما را از پا نیندازد دست بردار نیست. این دشمنان فهمیده‌اند تنها کشوری که یک مقاومتی در مقابل خود ایجاد کرده جمهوری اسلامی است.

رئیس جهاد دانشگاهی در ادامه اظهار کرد: این دشمنان برای ممانعت از پیشرفت انقلاب روش‌های خود را دائماً تغییر می‌دهند و این نشان از استمرار مبارزه دارد.

مسلمی‌نائینی با تأکید بر این‌که در مسیر مبازره نباید خسته شد و باید ثابت قدم بود، گفت: سردار محبوب دل‌ها حاج قاسم سلیمانی از انقلاب به‌عنوان یک حرم نام می‌برد که باید از آن محافظت کرد تا بتوانیم اهداف کشور که همان تمدن اسلامی است را احیا کنیم تا بستر فرج امام زمان(عج) فراهم شود.

کلید واژه ها: دکتر مسلمی‌نائینی سازمان جهاد دانشگاهی

آخرین ویرایش۱۰ اسفند ۱۴۰۱