تأکید رئیس جهاد دانشگاهی بر ضرورت توجه به نیروی انسانی برای رسیدن به جایگاه واقعی

رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به توجه جهاد دانشگاهی به نیروی انسانی برای رسیدن به جایگاه واقعی، در ادامه شیوه مدیریت زنده‌یاد دکتر «سعید کاظمی آشتیانی» را الگویی برای همه جهادگران دانست.
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۲ کد : ۵۴۲۷۱ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۱۵۳
رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به توجه جهاد دانشگاهی به نیروی انسانی برای ...
تأکید رئیس جهاد دانشگاهی بر ضرورت توجه به نیروی انسانی برای رسیدن به جایگاه واقعی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، دکتر «حسن مسلمی‌نائینی»، رئیس جهاد دانشگاهی امروز چهارشنبه ۳ اسفندماه 1401 در پانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پشتیبانی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی با حضور دکتر «حسین عرب‌اسدی»، معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی کشور و معاونان و مدیران ارشد این نهاد، با تبریک اعیاد شعبانیه، فعالیت در معاونت پشتیبانی را مسئولیتی سنگین دانست و گفت: حضور در میان همکاران پشتیبانی و رؤسای واحدهای جهاد دانشگاهی را مغتنم می‌شماریم. از بازنشستگان جهاد دانشگاهی قدردانی می‌کنیم که با زحمات خود راه را برای حرکت در مسیر توسعه هموار کردند.

فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه پشتیبانی و مالی باید در اتاق‌های شیشه‌ای انجام شود

وی با اشاره به این‌که یکی از مسئولیت‌های سنگین در جهاد دانشگاهی حوزه پشتیبانی و مالی است که کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است، تصریح کرد: باید فعالیت‌ها در جهاد دانشگاهی خصوصاً در این حوزه با شفافیت و در اتاق‌های شیشه‌ای انجام شود.

رئیس جهاد دانشگاهی در ادامه با اشاره به مدیریت مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی که همواره رهبر معظم انقلاب نیز از آن یاد می‌کنند، افزود: شیوه مدیریت این جهادگر می‌تواند الگویی برای همه جهادگران جهاد دانشگاهی باشد که ترسی از موانع نداشت و جهادگونه برای حل مشکلات اقدام می‌کرد.

وی از رفتار محبت‌آمیز به‌عنوان یکی از ویژگی‌های زنده یاد کاظمی آشتیانی نام برد و ادامه داد: این نوع رفتار اهمیت بسیاری دارد و در آغاز فعالیت جهاد دانشگاهی نیز رابطه رئیس و کارمند نبود و ما عضو و مسئول بودیم.

تقدیر از تلاش وصف‌ناپذیر دکتر کاظمی آشتیانی در به ثمر نشاندن طرح‌های نشدنی

دکتر مسلمی‌نائینی ادامه داد: تلاش و جهاد دکتر کاظمی آشتیانی وصف‌ناپذیر بوده و ایشان برخی طرح‌های نشدنی را به منصه ظهور رسانده و عملیاتی کرد.

وی همچنین با اشاره به این‌که جهاد دانشگاهی نباید به بنگاه سیاسی تبدیل شود، افزود: در این نهاد فارغ از مرزبندی‌های سیاسی دست هرکسی را که می‌خواهد کاری برای کشور و مردم انجام دهد می‌فشاریم.

توجه به نظم و قوانین از دیگر شیوه‌های مدیریتی بود که رئیس جهاد دانشگاهی به آن‌ها اشاره کرد و گفت: توجه به این امور باعث می‌شود که برخی مشکلاتی را که هم‌اکنون شاهد هستیم را نداشته باشیم.

اعلام آمادگی نائینی برای دریافت پیشنهادات جهادگران سراسر کشور

وی با بیان این‌که آماده دریافت پیشنهادات و نظرات جهادگران در سراسر کشور هستیم، گفت: توجه به نیروی انسانی اهمیت بسیاری دارد و باید بکوشیم این نهاد را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

دکتر مسلمی‌نائینی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جانباز و سپاه از آنان تقدیر و خاطرنشان کرد که مشکلات احتمالی تبدیل وضعیت جانبازان و ایثارگران جهادی رصد و  برطرف شود‌.

براساس این گزارش، پانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پشتیبانی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی با رویکرد و شعار محوری «مدیریت منابع جهاد دانشگاهی در مسیر توسعه، تحول و تعالی» به مدت دو روز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۰۸ اسفند ۱۴۰۱