سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برتر در استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها معرفی و تقدیر شدند

همزمان با برگزاری هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برتر در استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها معرفی و تقدیر شدند.
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۳ کد : ۵۴۰۵۲ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۱۵۳
همزمان با برگزاری هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادها، ...
سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برتر در استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها معرفی و تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، براساس بررسی و ارزیابی دبیرخانه ملی نظام پیشنهادها مستقر در پژوهشکده مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران، شرکت پالایش نفت اصفهان حائز دریافت تندیس سیمین و شرکت فولاد هرمزگان شایسته دریافت تندیس بلورین، شناخته شدند.

همچنین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گواهینامه چهار ستاره تعهد به تعالی نظام پیشنهادها و شرکت فولاد سبزوار گواهینامه سه ستاره تعهد به تعالی نظام پیشنهادها را دریافت کردند. 

هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادها با هدف «بازنگری و توسعه اثربخشی رویکرد نظام پیشنهادها در کشور» و با همکاری وزارت نفت، سازمان محیط زیست کشور، شرکت پالایش نفت اصفهان و سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی برگزار شد.

پایداری نظام پیشنهادها و توسعه سازمان، تأثیر سیاست‌ها، رویه‌ها و قوانین در اثربخشی نظام پیشنهادها، تأثیر شایستگی کارکنان در بهبود اثربخشی نظام پیشنهادها و تأثیر سبک‌های تفکر در ارتقای اثربخشی نظام پیشنهادها، نظام پیشنهادها و تأثیر مدیریت استعداد در توسعه آن، استراتژی توسعه نظام پیشنهادها و کارکرد آن در توسعه سازمان و نظام پیشنهادها و الگوی حل مسأله از محورهای اصلی این همایش بود.

 

آخرین ویرایش۳۰ بهمن ۱۴۰۱