تقدیر سرلشکر رحیم صفوی از رئیس جهاد دانشگاهی در همایش ملی جایگاه علم و فن‌آوری در دفاع مقدس

سرلشکر پاسدار «سیدیحیی رحیم صفوی»، رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با اهدای لوحی از حضور جهاد دانشگاهی در همایش ملی جایگاه علم و فن‌آوری در دفاع مقدس و نمایشگاه جنبی آن تشکر و قدردانی کرد.
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۰ کد : ۵۳۰۲۷ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۲۷۱
سرلشکر پاسدار «سیدیحیی رحیم صفوی»، رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس ...
تقدیر سرلشکر رحیم صفوی از رئیس جهاد دانشگاهی در همایش ملی جایگاه علم و فن‌آوری در دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، متن کامل پیام سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسن مسلمی‌نائینی

باسلام و تحیات

همایش ملی جایگاه علم و فن‌آوری در دفاع مقدس در راستای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) فرصت ارزشمند و قدرتمندی برای ارائه تصویری با شکوه و الهام‌بخش از عقلانیت، منطق، تدبیر، حکمت و اهتمام به واقع‌بینی و واقعی‌گرایی در فرماندهی و مدیریت دفاع مقدس و تبیین هنرمندانه نقش علم و فن‌آوری و توان نخبگی و اندیشه‌ورزی به‌عنوان یک عامل برتری‌ساز در ابعاد و زوایای مختلف این حادثه بزرگ تاریخی و افتخارآمیز را رقم زد و نشان داد که دفاع مقدس چگونه خلق اراده‌های سترگ برای شکوفایی و انتقال علم و فن‌آوری در ساحت پیشرفت و تعالی همه جانبه کشور عزیزمان را به ارمغان آورد.

بی‌شک این همایش شکوهمند که با جلوه‌گری‌های جذاب و اثربخش رسانه‌ای خود در مقیاس ملی و بین‌المللی و ادبیات‌سازی در فضای حقیقی و مجازی قدرت معجزه گون ترکیب «علم و فن‌آوری» با «ایمان و معنویت» در دفاع مقدس ملت ایران را به جهانیان عرضه کرد، درخور تقدیر و به‌ویژه نیازمند تداوم و تکرار در ذهنیت و عینیت جامعه و زندگی نسل‌های جوان و آینده‌ساز این سرزمین است.

در این رهگذر بر خود وظیفه می‌دانم از همت و مجاهدت صادقانه جناب‌عالی به‌عنوان رئیس محترم سازمان جهاد دانشگاهی و عضو شورای سیاست‌گذاری همایش ملی جایگاه علم و فن‌آوری در دفاع مقدس در پدید آوردن این رخ‌داد مبارک و ماندگار قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق، عزت و سربلندی آن برادر گرانقدر در برافراشته نگه داشتن پرچم پرافتخار شهیدان و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس، تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرمانده‌کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم طلب می‌نمایم.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس

سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی

گفتنی است، دکتر حسن مسلمی نائینی نیز در این رابطه از واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی که در برگزاری این رخ‌داد حضور داشتند تشکر و قدردانی کرد.

نخستین همایش ملی جایگاه علم و فن‌آوری در دفاع مقدس 15 آذرماه با حضور جمعی از مسئولان عالی‌رتبه لشکری و کشوری در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار و در نمایشگاه جنبی آن طرح‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد و در ادامه کتاب «دفاع دانش‌بنیان» که به‌نوعی کارنامه طرح‌های سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در حوزه دفاعی ۱۳۶۰-۱۳۷۹ است، رونمایی شد.

کلید واژه ها: سرلشکر رحیم صفوی رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس دکتر حسن مسلمی‌نائینی

آخرین ویرایش۱۷ بهمن ۱۴۰۱