اعضای جدید هیئت امنای جهاد دانشگاهی انتخاب شدند

اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ۳ عضو حقیقی و یک عضو حقوقی هیئت امنای جهاد دانشگاهی را انتخاب کردند.
۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۶ کد : ۵۰۶۵۷ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۲۳۳
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران،
اعضای جدید هیئت امنای جهاد دانشگاهی انتخاب شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر دیروز سه‌شنبه(۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱) صلاحیت ۳ عضو حقیقی هیئت امنای جهاد دانشگاهی را بررسی کردند که آقایان دکتر «حمیدرضا طیبی»، دکتر «عبدالحسین شاهوردی» و دکتر «کیوان مجیدزاده» که از سوی این نهاد برای این منظور پیشنهاد شده بودند، مورد تائید اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفتند.

همچنین دکتر «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی»، معاون علمی و فن‌آوری جدید رئیس‌جمهور نیز به‌عنوان عضو حقوقی به اعضای هیئت امنای جهاد دانشگاهی اضافه شد.

گفتنی است هیئت‌ امنای جهاد دانشگاهی‌ براساس‌ ماده‌ چهارم‌ و پنجم‌ اساسنامه‌ مصوب‌ شورای‌‌عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ به‌عنوان‌ یکی‌ از ارکان‌ جهاد دانشگاهی‌ به‌عنوان،«عالی‌ترین‌ مرجع‌ سیاستگذاری» این‌ نهاد شناخته‌ می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی، رئیس هیئت امنا است، وزرای علوم، تحقیقات و فن‌آوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی اعضای حقوقی هیئت امنا را تشکیل می‌دهند که به این جمع معاون علمی، فن‌آوری و اقتصاددانش‌بنیان رئیس جمهور نیز اضافه شد.

در کنار دکتر شاهوردی که این دوره نیز در هیئت امنای این نهاد حضور دارد، پیش از این دکتر «قرنفلی» و‌ دکتر «ایمانی خوشخو» نیز جز اعضای حقیقی هیئت امنای جهاد دانشگاهی بودند.

کلید واژه ها: اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی هیئت امنای جهاد دانشگاهی

آخرین ویرایش۰۲ آذر ۱۴۰۱