تقدیر از نمایندگان سازمان‌های همکار در برگزاری هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری

۰۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۲ کد : ۴۶۶۰۲ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۸۸

 

به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران و با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و رئیس سازمان جهاد دانشکاهی تهران، از همکاران معاونت فرهنگی و نمایندگان سازمان‌های همکار در برگزاری هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران، روز دوشنبه 1 مرداد ماه تقدیر به عمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، در این جلسه حسن فارسی، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، با اشاره به اهمیت و جایگاه موضوع ایثار و فداکاری در شرایطی که عقل سخت‌گیر و محاسبه‌گر نقش موثری در رفتارها پیدا کرده است، از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته نمایندگان سازمان‌ها وهمکاران معاونت فرهنگی در برگزاری هفتمین آیین تندیس فداکاری تشکر و اظهار امیدواری کرد بتوان از تجربیاتشان در برگزاری هشتمین آیین استفاده نمود.

در ادامه، سیدعلی طباطبایی، رئیس سازمان، طی سخنانی ضمن تشکر از برگزارکنندگان هفتمین آیین گفت: هرکس در این حوزه وارد می‌شود قطعا با صداقت وارد می‌شود. محور نظام خلقت بر اساس فداکاری و ایثار استوار گردیده است.

 

وی افزود: این حوزه، حوزة مقدسی است که همه با طیب خاطرمی‌آیند و حضور پیدا می‌کنند و واقعا همه سازمانها با جان و دل آمدند پای کار و زحمت کشیدند و قطعا مأجور درگاه الهی خواهد بود.

عیسی علیزاده،معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ضمن تبریک دهه کرامت گفت: در جلساتی که آمار و ارقام نگران کننده از وضعیت سرمایه اجتماعی ارائه می‌دهند، حضور در این جلسات انرژی مثبت و امیدی ایجاد می‌کند که می‌توانیم آینده روشنی داشته باشیم و گام های خوبی برداریم و تلاش‌هایی که در زمینه ایثار و فداکاری برداشته می‌شود می‌تواند منشأ اثر باشد.

وی ضمن تشکر از زحمات برگزارکنندگان، حمایت معاونت فرهنگی را از برگزاری هشتمین آیین در حد وسع و توان اعلام نمود.

در ادامه جلسه، جمال رحیمیان، رئیس شورای سیاست‌گذاری؛ مهدی عباسی، دبیر اجرایی هفتمین آیین و سپس نمایندگان سازمانها و همکاران معاونت فرهنگی سازمان، ضمن تشکر از برگزاری مناسب هفتمین آیین، نکته نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

در پایان، از نمایندگان سازمانها و همکاران معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران که در برگزاری هفتمین آیین مشارکت داشته‌اند، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود، تقدیر به عمل آمد.

آخرین ویرایش۰۲ مرداد ۱۴۰۱