با حضور معاون پژوهشی جهاددانشگاهی،آیین معارفه رییس پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی برگزار شد

مراسم معارفه مسعود کمبرانی به عنوان رییس پژوهشکده صنایع شیمیایی و تقدیر از علی شکراله زاده رییس پیشین پژوهشکده ،با حضور حمید امین اسماعیلی معاون پژوهشی جهاددانشگاهی برگزار شد.
۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۵ کد : ۴۶۱۷۹ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۲۰۶

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران،در این مراسم که دوشنبه 15 شهریور ماه با حضور احمد شریفی‌زاده رییس سازمان جهاددانشگاهی تهران و جمع کثیری از معاونان و مدیران جهاددانشگاهی در محل پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی برگزار گردید، ابتدا علی شکراله زاده ضمن تشکر از همکاری و مساعدت اعضای پژوهشکده ،با اشاره به این موضوع که حس جمعی ،موجب حرکت در مجموعه شده است تصریح کرد هر فرد با هر میزان توانایی دوره‌اش به اتمام خواهد رسید و شاید حرف تازه‌ای برای گفتن نداشته باشد،لذا برای جلوگیری از قرارگرفتن در ورطه تکرار باید فضا را برای افراد جدید باز کرد.
وی در پایان با بیان این مطلب که افق برنامه‌های پژوهشکده تا سال 97 مشخص شده است اظهار امیدواری کرد با حضور دکتر کمبرانی این مسیر با موفقیت طی شود و به سرمنزل مقصود برسد.
مسعود کمبرانی نیز با بیان این مطلب که ایران کشور ثروتمندی است و روی منابع غنی ثروت مثل نفت،گاز و مواد معدنی قرار دارد گفت:این واقعیت تلخ وجود دارد که تاکنون از این منابع به‌خوبی استفاده نشده و نشانه‌های حضور این ثروت بر زندگی مردم مشاهده نشده است و ما وظیفه داریم در راستای استفاده بهینه از منابع این کشور تلاش کنیم.
رییس پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی با اشاره به مصرف سرانه مواد شیمیایی هر فرد در کشور،این آمار را نشانه اهمیت این رشته و مسئولیت بالای محققان و مهندسان شیمی‌برشمرد و افزود:اهمیت این موضوع و فضای رقابت در این حوزه در کشور مدیران جهاددانشگاهی را به سمت توجه به مقوله مواد شیمیایی سوق داده است و مسئولیت بزرگی را به عهده متخصصان شیمی جهاددانشگاهی گذاشته است.
کمبرانی تصریح کرد:پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی زیر ساختها و امکانات مناسبی داردکه بهره‌برداری از این امکانات در دوره ریاست پیشین فراهم نشد و امیدواریم با همکاری همکاران باانگیزه و کوشای مجموعه در مسیر پیشرفت و توسعه این فضا حرکت کنیم.
این برنامه با اهدای لوح تقدیر و حکم مسعود کمبرانی خاتمه یافت.
شایان ذکر است مسعود کمبرانی پیش از این مدیریت گروه پژوهشی طراحی فرایندهای شیمیایی را بر عهده داشت

آخرین ویرایش۲۵ تیر ۱۴۰۱