همزمان با ۱۶ مرداد سی و ششمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی انجام گرفت:تقدیر از شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران

همزمان با سی و ششمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی،مراسم قرعه‌کشی اهدای ۱۰نیم‌سکه بهار آزادی به فراگیران دوره‌های آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار شد.
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۷ کد : ۴۶۱۶۶ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۳۴۴

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، در این مراسم که طی قرعه کشی از طریق رایانه بین 4600 نفر از واجدین شرایط انجام گرفت،به 10 نفر از شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی سازمان جهاددانشگاهی تهران، ده نیم سکه بهار آزادی اهدا شد.
معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در حاشیه این مراسم با اشاره به فعالیت این سازمان در دو حوزه آموزشی بلندمدت و کوتاه‌مدت گفت: آموزش‌های بلندمدت جهاد دانشگاهی تهران در قالب مرکز علمی‌کاربردی و برای ارائه به دانشجویانی که از طریق دانشگاه جامع علمی‌کاربردی جذب می‌شوند، تعریف شده است.

آشنا، آموزش‌های کوتاه‌مدت این سازمان را شامل سه نوع عمومی، سازمانی و سمینارهای آموزشی دانست و افزود: جهاد دانشگاهی دوره‌های مختلفی را با موضوعات متنوع و در سطوح عام و تخصصی برگزار می‌کند که ثبت‌نام در آنها برای همه افراد آزاد است.

وی بیان کرد: بخش دیگری از آموزش‌های این سازمان مربوط به دوره‌های تخصصی هستند که با حضور کارکنان اداره‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی تشکیل می‌شوند و در آن مباحث تخصصی مرتبط با حوزه کاری شرکت‌کنندگان را به آنها آموزش می‌دهند.

آشنا در مورد مراسم اهدای 10 نیم‌سکه بهار آزادی توضیح‌داد: هدف از برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر از فراگیرانی بود که به مرکز آموزش سازمان جهاد دانشگاهی اعتماد نموده و در ترم تابستان مراکز آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران ثبت‌نام کرده‌اند.
شاین ذکر است هادی شبانی، مهرانه آغداملو، نرگس کاظمی ‌مهیاری، محیا داوودی، جواد کاکاوند، محسن حاجی‌رستملو، امیرعلی تقی‌نژاد، فاطمه فتحی، فاطمه خلیفه‌شوشتری و پوپا لطیفیان برندگان در این قرعه کشی می‌باشند.

آخرین ویرایش۲۵ تیر ۱۴۰۱