راهکارهای ایجاد و توسعه همکاری‌های فی ما بین سازمان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرارگرفت

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۴ کد : ۴۶۰۳۳ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۲۸۵

 

درجلسه‌ روز چهارشنبه 9 اسفند 96 راهکارهای ایجاد و توسعه همکاری‌های فی ما بین سازمان جهاددانشگاهی تهران و این وزارتخانه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، در این جلسه که به میزبانی رحیم سرهنگی، مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور حمید هاشمی، معاون پژوهشی و مدیر شعبه تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان سازمان جهاددانشگاهی تهران؛ مهدی عباسی، معاون فرهنگی سازمان و رضا فریدزاده، مدیر مرکز مهارت‌آموزی و کارآفرینی دانشجویان؛ در محل آن وزارتخانه برگزار شد، حمید هاشمی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط جهاددانشگاهی در حوزه مهارت‌آموزی و کارآفرینی، بر توسعه همکاری‌های فی مابین به ویژه راه‌اندازی «کافه کارآفرینی» در کوی دانشگاه تهران تأکید کرد.

مهدی عباسی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در مرکز مهارت‌آموزی و کارآفرینی دانشجویان از جمله طراحی اولین جشنواره و همایش کارآفرینی دانشجویان ایران، توضیحاتی درباره طرح پیشنهادی در خصوص راه‌اندازی کافه کارآفرینی ارائه داد.

رحیم سرهنگی نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه مهارت‌آموزی و کارآفرینی توسط جهاد دانشگاهی، آمادگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص توسعه همکاری‌های فی ما بین را اعلام نمود و از راه اندازی «کافه کارآفرینی» در دو بخش خواهران و برادران کوی دانشگاه استقبال کرد.

در پایان مقررشد طرفین ضمن بررسی امکانات موجود و هم‌افزایی بین دستگاهی در خصوص راه‌اندازی کافه کارآفرینی در کوی دانشگاه، اقدامات مشترکی را طراحی و اجرا نمایند.

آخرین ویرایش۲۲ تیر ۱۴۰۱