تفاهم‌نامه همکاری آموزشی مجمع تشخیص مصلحت نظام و جهاد دانشگاهی امضا شد

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۱ کد : ۴۶۰۳۲ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۲۱۳

 

 نهم اسفند ماه نشست تخصصی مرکز تربیت مدیران راهبردی جهادی با حضور نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت نظام و جهاد دانشگاهی و جمعی از صاحبنظران در این حوزه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در  این نشست که به مناسبت روز جهانی آینده و به میزبانی معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار شد،  در خصوص راه‌اندازی مرکز تربیت مدیران راهبردی جهادی آینده با همکاری مجمع تشخیص مصلحت نظام و جهاد دانشگاهی و با استفاده از همکاری و توانمندی سایر سازمان‌ها و نهادها بحث و بررسی گردید.

این برنامه که با حضور محمد ابراهیم مداحی، رئیس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و سید سعید هاشمی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی برگزار شد بر ضرورت ایجاد مرکز مدیران راهبردی جهادی با هدف ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت مدیریتی کشور، تشکیل خزانه‌ای از مدیران سیاستگذار، ایجاد زمینه شایسته گزینی و شایسته سالاری مدیران در نظام مدیریت کشور و دستیابی به دورنمایی واقع بینانه از آینده و تربیت سیاستگزاران وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید شد.

در پایان این نشست ضمن رونمایی از نشانه مرکز، مقرر گردید مراسم افتتاحیه دوره‌های آموزشی تربیت مدیران راهبردی جهادی ساعت 9 تا 12 روز چهارشنبه  16 اسفندماه 1396 در  دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار گردد.

آخرین ویرایش۲۲ تیر ۱۴۰۱