مراسم تجلیل از جهادگران نمونه سازمان جهاددانشگاهی تهران برگزار شد

۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۱ کد : ۴۵۸۶۰ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۲۲۰

 

همزمان با فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی طی مراسمی ضمن معرفی جهادگران نمونه سازمان جهاددانشگاهی تهران از آنان تجلیل گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، در این مراسم که چهارشنبه 18 مرداد با حضور رییس ، معاونان، مدیران و اعضای واحد در محل سالن همایشهای معاونت آموزشی برگزار شد، سید علی طباطبایی رییس سازمان جهاددانشگاهی تهران با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله جهاددانشگاهی و  برنامه ریزی در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، نگاه متفاوتی را در این دوره نسبت به این حوزه ها برشمرد و گفت: واقعیت این است که امروز به صرف پژوهش نمی‌شود وارد بازار شد و زندگی کرد. پژوهش یکی از ارکان اصلی فناوری است  نه همه آن و شاید بیست درصد وزن چرخه در آن خلاصه شود.لذا یکی از مشکلاتی که بسیاری از سازمانها گرفتار آن هستند، این است که وقتی نام  پژوهش به میان می آید از گروه پژوهشی یا پژوهشکده توقع تولید می رود. این موضوع نتیجه عدم آشنایی باچرخه فناوری است که باید آرام آرام اصلاح شود.

طباطبایی افزود: در حوزه آموزش هم فعالیتهای جدیدی را در حوزه آموزش الکترونیک آغاز شده و استفاده از امکانات مشارکتی با بخش خصوصی و سازمانهای دولتی و غیر دولتی انجام گرفته که اگر این الگو در حوزه پژوهش هم مورد استفاده قرار گیرد، می تواند تاثیر گذار باشد.

رییس سازمان جهاددانشگاهی تهران همچنین از  حوزه فرهنگی به عنوان حوزه ای  قابل اتکا و مثال زدنی جهاد تهران که افراد جوان و با انگیزه در ان فعالیت می‌کنند یاد کرد و افزود: فعالیتهای قابل توجهی  در حوزه فرهنگی انجام  گرفته  و از مواردی که باید به آن توجه کرد کارافرینی دانشجویی است که بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید بستر آن فراهم گردد.

طباطبایی در پایان ضمن تاکید بر این موضوع که سازمان تهران این شایستگی را دارد که سازمان پیشرو باشد گفت: اگر بخواهیم موفق شویم با توجه به انگیزه و توان دوستان آهنگ رفتاری و تفکر باید سرعت متفاوتی داشته باشد و من  آینده بسیار خوبی را با توجه به تلاشهای همکاران برای سازمان متصور هستم.  

در این مراسم سید عزیز آشنا، احمد عرفان منش و اصغر کهندل نیز  از برنامه‌های حوزه‌های مرتبط گزارشی را ارائه دادند.


در پایان جهادگران نمونه سازمان جهاددانشگاهی تهران معرفی و ضمن تجلیل از آنها لوح جهادگر نمونه و هدیه ای به رسم یاد بود به ایشان اهدا گردید.

احمد رضا شجاعی، مهدی زنگویی و نازنین قدیانلو  از معاونت آموزشی، حبیب اله رییس زاده و سهیلا قادری وحید  از حوزه ریاست، مرتضی صادری از گروه پژوهشی فناوری و فراوری مواد ویژه فلزی، مهدی عباسی معاون فرهنگی، امیدشجاعی از گروه پژوهشی فرایندهای شیمیایی و زینب مرتضوی فر از پژوهشکده مطالعات توسعه جهادگران برگزیده این دوره می‌باشند.

شایان ذکر است در خاتمه این مراسم از عباس بخشی که در سال جاری بازنشسته شد نیز تقدیر گردید.

آخرین ویرایش۲۰ تیر ۱۴۰۱