انتشار کتاب «تیم‌سازی، راهبردهای اثربخش برای بهبود عملکرد»

۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۴ کد : ۴۵۷۲۲ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۲۱۲

 

انتشار کتاب «تیم‌سازی، راهبردهای اثربخش برای بهبود عملکرد»کتاب «تیم‌سازی؛ راهبردهای اثربخش برای بهبود عملکرد» توسط انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران منتشر شد. 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب مذکورتوسط دبلیو. گیب دایر؛ جفری.اچ دایر و ویلیام. جی دایر تألیف و توسط محمد عزیزی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و علی حسن‌زاده ترجمه شده است که مطالب آن علاوه بر رهبران و مدیران اجرایی شرکت‌ها و سازمان‌ها، می‌تواند برای دانشجویان رشته‌های مدیریت دوره تحصیلات تکمیلی در دروس منابع انسانی و رفتار سازمانی پیشرفته و دانشجویان رشته‌های کسب‌و‌کار و کارآفرینی مورداستفاده قرار بگیرد.
خلاصه ای از کتاب را در ذیل می خوانید:
لازمه موفقیت در عصر همواره تغییر حاضر برای سازمان‌ها و شرکت‌ها، داشتن نیروی انسانی توانمند و باانگیزه است. علاوه بر آنکه سازمان‌ها و شرکت‌ها برای نفوذ و نگهداری بازار با همدیگر ادغام می‌شوند؛ در سطح فردی هم انسان‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که برای دستیابی به اهداف نیازمند انجام کارها به‌صورت جمعی و گروهی است. بنابراین آنچه مهم است مدیران و رهبران جامعه و سازمان‌ها برای موفقیت در سطوح مختلف بایستی یادبگیرند که چگونه اعضای مناسب برای تیم خود پیداکرده و تیم بسازند، مشکلات متداول و شیوه حل آن‌ها را در فرایند تیم سازی حل کنند تا بتوانند به‌خوبی از عهده آن برآیند. کتاب حاضر که از منابع بروز و معتبر با رویکردی کاربردی درباره مدیریت تیم است، به‌منظور توسعه فرهنگ تیمی و شناخت مسائل اساسی و محوری تیم سازی در کشور به زبان فارسی ترجمه‌شده است.

آخرین ویرایش۱۸ تیر ۱۴۰۱