نحوه اقدام در خصوص تاخیر در ارسال مدارک اعضا

۰۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۶ کد : ۴۵۷۱۱ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۲۶۱

 

نحوه اقدام در خصوص تاخیر در ارسال مدارک اعضابا سلام، پیرو استعلام صورت گرفته از اداره کل منابع انسانی و امور اداری دفتر مرکزی در خصوص نحوه اعمال مدارک در حکم حقوقی اعضایی که با تاخیر مدارک خود را به این حوزه ارائه می نمایند؛ به اطلاع همکاران محترم می رساند:
- صدور حکم حقوقی بابت ارتقای مدرک تحصیلی، در صورتی که اعضا پس از فراغت از تحصیل، مدرک تحصیلی خود را تا پایان سالی که فارغ التحصیل شده اند، به این حوزه ارائه نمایند از تاریخ فارغ التحصیلی اقدام می‌گردد و در غیر این صورت از ابتدای سالی که مدرک تحصیلی به این حوزه ارسال شود، اقدام خواهد شد.
- صدور حکم حقوقی بابت مدارک ازدواج و فرزند ( کمک هزینه‌های عائله مندی و اولاد ) از تاریخ وقوع، مشروط بر آنکه حداکثر یک ماه پس از آن به معاونت پشتیبانی ارسال شده باشد و در غیر این صورت از اول ماهی که مدارک به این حوزه ارسال گردد؛ اقدام خواهد شد.

آخرین ویرایش۱۸ تیر ۱۴۰۱