دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی تهران با معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی

۲۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۴۱ کد : ۴۵۶۳۵ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۲۵۵

 

دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی تهران با معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزیدکتر شریفی زاده رییس سازمان جهاددانشگاهی تهران شنبه 21 شهریور ماه با طهماسبی معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، در این جلسه احمد شریفی زاده با اشاره به سابقه فعالیت در حوزه گردو و همکاری با جهاد کشاورزی، پیرامون فناوری‌های تولید نهال پیوندی این محصول در خصوص طرح راهبردی توسعه گردو و صنایع جانبی آن مطالبی را ارائه کرد.
در ادامه، طهماسبی معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی نیز ضمن ابراز علاقه مندی به همکاری با این سازمان و بررسی طرح جامع جهاد دانشگاهی در خصوص گردو از دعوت برای بازدید از مجموعه کشاورزی استقبال نمود.
در این دیدار پیشنهاداتی از جمله واگذاری زمین مناسب برای احداث باغ مادری در استان‌های مستعد، وارد نمودن ارقام برتر گردو از کشورهای مطرح دنیا، استفاده از ژنوتیپ های برتر شناسایی شده توسط بخش باغبانی موسسه اصلاح و تهیه نهال و بذر جهت تکمیل باغ مادری و تجهیز ایستگاه تحقیقاتی- آموزشی جهاددانشگاهی در کرج به سیستم آبیاری تحت فشار جهت توسعه باغ مادری از سوی سازمان جهاددانشگاهی تهران طرح شد و معاون باغبانی وزارت جهادکشاورزی بر همکاری و مساعدت در خصوص موارد فوق تاکید کرد.v

آخرین ویرایش۱۵ تیر ۱۴۰۱