اطلاعیه در خصوص بیمه های شخص ثالث و بدنه خودرو

۱۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۲۶ کد : ۴۵۵۸۷ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۲۶۷

 

اطلاعیه در خصوص بیمه های شخص ثالث و بدنه خودروبا سلام، با توجه به بخشنـامه شماره 20110/93/ص به تاریخ 10/12/93 دفتر مرکزی در خصوص صـدور بیمه نامه‌های شخص ثالث و بدنه خودروهای سازمانی و شخصی به صورت اقساط، مراحل صدور بیمه نامه و مدارک مورد نیاز و نحوه پرداخت حق بیمه به شرح زیر اعلام می‌گردد.
در ضمن بنا بر اعلام خانم مشهدی یحیی مدیر نمایندگی بیمه پارسیان، علاوه بر صدور بیمه نامه برای خودرو کارکنان جهاد دانشگاهی، امکان صدور بیمه نامه برای خودرو اعضای خانواده آنان نیز طبق شرایط اعلام شده فراهم می‌باشد.
1ـ مراحل صدور بیمه نامه :
صدور هر بیمه نامه با پرداخت حداقل 30% حق بیمه به صورت نقدی و مابقی حداکثر طی 6 قسط به صورت ماهانه و متوالی (اولین سررسید قسط ماه بعد از تاریخ صدور بیمه نامه)، مشـروط بر اینکه هر قسـط کمتر از500.000 ریال نباشد، امکان پذیر است.
صدور بیمه نامه‌های مذکور به یکی از دو صورت زیر قابل اقدام است:
الف- صدور نامه کسر اقساط حق بیمه از حقوق بیمه شده به وسیله سازمان مربوط
ب - ارایه چک که به یکی از دو روش زیر امکان پذیر است:
ـ یک فقره چک به مبلغ جمع کل تمام اقساط تعیین شده با تاریخ سررسید آخرین قسط باشد.
ـ تعداد چک ها برابر با تعداد هر یک از اقساط تعیین شده در تاریخ سررسید باشد.
نحوه پرداخت 30% نقدی حق بیمه:
اعضا می توانند برای پرداخت 30% نقدی حق بیمه مربوط به یکی از دو روش زیر اقدام نمایند:
ـ پرداخت 30% نقدی به کارت خانم مهناز مشهدی یحیی بانک ملت به شماره 6533-3980-3379-6104
ـ واریز 30% نقدی به حساب شماره 4065194264 بانک ملت به نام خانم مهناز مشهدی یحیی
2ـ مدارک مورد نیاز:
بیمه شخص ثالث:
1ـ کپی پشت و روی کارت خودرو
2ـ کپی پشت و روی کارت ملی صاحب خودرو
3ـ کپی روی بیمه نامه قبلی ( حتما شماره تماس درج شود.)
4ـ فیش واریزی 30% حق بیمه به صورت نقدی ( با درج نام و نام خانوادگی عضو جهاد و موضوع بیمه نامه)
بیمه بدنه:
کلیه مدارک اشاره شده در بیمه شخص ثالث به اضافه مدارک زیر:
1ـ کپی سند خودرو
2- کپی بیمه نامه شخص ثالث (برای انتقال تخفیف به بیمه نامه بدنه)
*برای صدور بیمه بدنه بازدید خودرو الزامی است و کارشناس برای بازدید خودرو اعزام می‌گردد.
(برای تمدید بیمه بدنه‌های پارسیان که وقفه زمانی ندارد، نیازی به بازدید نمی‌باشد.)
اعضا می توانند مدارک فوق را به شماره 88060865 فاکس نمایند و شرکت بیمه پس از دریافت فاکس و بررسی مدارک، مبلغ حق بیمه را اطلاع رسانی و پس از هماهنگی با بیمه شده، بیمه نامه مربوط را صادر و ارسال می نماید.
شایان ذکر است زمان تحویل نامه کسر از حقوق یا چک، هنگام تحویل بیمه نامه می‌باشد.
درضمن بیمه شدگان برای راهنمایی بیشتر می توانند با سرکار خانم عظیمی‌به شماره 4-88060862 (داخلی 105 و 106) تماس بگیرند.

آخرین ویرایش۱۴ تیر ۱۴۰۱