امضای تفاهم نامه میان سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دانشگاه علم و فرهنگ

۰۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۷ کد : ۴۵۵۸۳ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۱۷۱

 

امضای تفاهم نامه میان سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دانشگاه علم و فرهنگهمزمان با ایام ولادت ثامن الحجج (ع)، به منظور گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و تکنولوژیک و کارآفرینی تفاهم نامه ای دوشنبه 2 شهریور ماه بین روسای سازمان جهاددانشگاهی تهران و دانشگاه علم و فرهنگ به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران در جلسه ای که با حضور دکتر ایمانی رییس دانشگاه علم و فرهنگ و دکترشریفی زاده رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جمعی از معاونان پژوهشی، آموزشی، مشاور دانشگاه علم و فرهنگ و معاونان پژوهشی، فرهنگی و پشتیبانی و مدیر پژوهشکده کیمیای سازمان جهاد دانشگاهی تهران انجام گرفت، ایمانی، همکاری بین سازمان تهران و دانشگاه و بهره¬گیری از امکانات و توانمندی‌های جهاد را عامل تقویت و توسعه دانشگاه برشمرد. وی ضمن ارائه  فهرستی از موقعیت های بی نظیر دانشگاه علم و فرهنگ در کشور و وزارت علوم و نوآوری‌ها صورت گرفته در دانشگاه ، از سازمان تهران به عنوان واحدی بزرگ و نقطه شروعی ارزشمند یادکرد.
شریفی زاده نیز با بیان فرصت های همکاری دو جانبه، ظرفیت های سازمان جهاددانشگاهی تهران را برای همکاری تشریح نمود. همچنین ضمن برشمردن برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد دانشگاه علم و فرهنگ ، بر عملیاتی شدن این تفاهم نامه اظهار امیدواری شد.
 در این جلسه تاسیس دفتر سازمان تهران در دانشگاه به منظور ایجاد دسترسی آسان دانشجویان به جهاد مورد تاکید قرار گرفت .

آخرین ویرایش۱۴ تیر ۱۴۰۱