مراسم تجلیل از جهادگران نمونه سازمان جهاددانشگاهی تهران برگزار شد مراسم تجلیل از جهادگران نمونه سازمان جهاددانشگاهی تهران برگزار شد

همزمان با فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی طی مراسمی ضمن معرفی جهادگران نمونه  سازمان جهاددانشگاهی تهران از آنان تجلیل گردید.
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۲ کد : ۴۵۵۸۲ فرهنگی
تعداد بازدید:۲۸۰

 

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی  تهران، در این مراسم که یکشنبه 25 مرداد با حضور رییس ، معاونان، مدیران و اعضای واحد در محل سالن همایشهای معاونت آموزشی برگزار شد،احمد شریفی زاده رییس سازمان جهاددانشگاهی  تهران، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یکسال گذشته مجموعه،اخلاق جهادی، پشتکار و تلاش در انجام به موقع کارها، به روز بودن و خلاقیت در انجام امور را از ویژگیهای جهادگران برشمرد.
سپس رضا ثقفی از پژوهشگران سازمان و رییس فعلی جهاددانشگاهی واحد گلستان در مورد طرح دمولسیفایر توضیحاتی را ارائه کرد. در ادامه  از پرویز احمدی اول،امید شجاعی،مهدی روزبهانی، سعید ایرانپور  و رضا ثقفی همکاران این طرح با اهدای لوح تقدیر شد.
در پایان مراسم نیز  جهادگران نمونه سازمان جهاددانشگاهی تهران معرفی و ضمن تجلیل از آنها لوح جهادگر نمونه و هدیه ای به رسم یاد بود به ایشان اهدا گردید.
  سید حمید هاشمی از معاونت پژوهشی، زاهده فرزان و محمدهادی دهقان از گروه فناوری و فراوری مواد ویژه فلزی، احمد آرش مدیر انتشارات ،سروش برادران از مرکز نفت و گاز و پتروشیمی ، رضا ثقفی از گروه پژوهشی فرایندهای شیمیایی ،زهرا آخرتی از جهاددامپزشکی، مهدی عبداللهی و محمد دمیرچی از معاونت پشتیبانی ،سید عزیز آشنا ، علیرضا کاظمی ،مریم سلگی و جواد گلپاگون از معاونت آموزشی، مریم صداقت از پژوهشکده مطالعات توسعه و در حوزه پروژه یابی حمیدرضا فرهمند ،علی میرزایی و محمد ولدخانی جهادگران برگزیده این دوره می‌باشند.
شایان ذکر است در خاتمه این مراسم از حسین محمد حسینی که در سال جاری بازنشسته شد نیز تقدیر گردید.

آخرین ویرایش۱۴ تیر ۱۴۰۱