قرارداد "همکاری و مشارکت بین سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی

قرارداد "همکاری و مشارکت  تولید نهال پیوندی گردو و توسعه تحقیقات گردو" بین سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی توسط روسای دو سازمان امضا شد.
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۴ کد : ۴۵۵۷۳ پژوهش و فناوری
تعداد بازدید:۱۶۶

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در آستانه سی و پنجمین سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی با حضور معاون پژوهش وفناوری جهاد دانشگاهی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی تهران و رییس جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی و چند تن از معاونان  سازمان تهران و واحد استان خراسان شمالی طی مراسمی در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی قرارداد همکاری و مشارکت تولید نهال پیوندی گردو و توسعه تحقیقات گردو بین سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی امضا شد.
طی این قرارداد امتیاز بهره برداری از دانش فنی و فناوری تولید نهال پیوندی گردو برای 15 سال در اختیار واحد خراسان شمالی قرار گرفت،همچنین  برای توسعه تحقیقات گردو همکاری خواهد شد. 
در این جلسه مرتضی پرهیزکار معاون پژوهش و فناوری سازمان ضمن اشاره به ویژگی‌های استراتژیک گردو، فرصت های همکاری در این زمینه را برشمرد. شاهین فر رئیس واحد خراسان شمالی نیز این همکاری را سرآغازی برای توسعه همکاری‌های بین واحدی قلمداد کرد و در پایان حمید امین اسماعیلی معاون پژوهش وفناوری جهاد دانشگاهی،  ضمن ابراز خرسندی از همکاری در زمینه گردو و بیان این مطلب که سازمان تهران در زمینه همکاری‌های بین واحدی پیشرو بوده است، افزود که در گذشته تجربیات چندان موفقی در همکاری‌های بین واحدی در جهاد دانشگاهی وجود نداشته است و امید است همکاری‌های اخیر بین واحدهای مختلف از دستاوردهای ارزشمندی برخوردار گردد.

آخرین ویرایش۱۴ تیر ۱۴۰۱