حضور گروه پژوهشی فرآورده های بیولوژیک دامی درگردهمایی پرورش دهندگان ماهیان سردآبی

احمد عرفان­منش و مجتبی کمره از اعضای هیأت علمی جهاددانشگاهی واحد تهران در گردهمایی پرورش­دهندگان ماهیان سردآبی که سه­شنبه و چهارشنبه ۱۴و ۱۵ مردادماه در سالن اجتماعات سازمان شیلات ایران و شرکت کردند.
۲۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۲۶ کد : ۴۴۶۰۰ پژوهش و فناوری
تعداد بازدید:۱۸۲

 

احمد عرفان­ منش و مجتبی کمره از اعضای هیأت علمی جهاددانشگاهی واحد تهران در گردهمایی پرورش­دهندگان ماهیان سردآبی که سه­ شنبه و چهارشنبه 14و 15 مردادماه در سالن اجتماعات سازمان شیلات ایران  شرکت کردند.

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی،در این همایش که به همت اتحادیه سراسری پرورش­دهندگان ماهیان سردآبی برگزار شد، برخی اساتید دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، تعدادی از کارشناسان سازمان شیلات ایران ،همچنین پرورش دهنگان ماهیان سردابی  حضور داشتند.

مهدی سلطانی استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، با ارائه مطالبی درباره  بیماری­های ویروسی از جمله VHS و بیماری­های باکتریایی از جمله استرپتوکوکوزیس ، خسارت ناشی از بیماری استرپتوکوکوزیس را به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حدود 50 تا 60 میلیارد تومان در سال برآورد نمود. 

احمد عرفان­منش نیز در خصوص واکسن استرپتوکوکوزیس ماهی قزل آلا و اقدامات اخیر در مازندران توضیحاتی را به همراه عکس و  فیلم ارائه کرد.

آخرین ویرایش۱۱ خرداد ۱۴۰۱