حضور جهاددانشگاهی واحد تهران در نمایشگاه "آشنایی دانشجویان با دانشگاه"

۲۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۲۰ کد : ۴۴۵۹۶ آموزشی
تعداد بازدید:۱۷۰

 

حضور جهاددانشگاهی واحد تهران در نمایشگاه "آشنایی دانشجویان با دانشگاه"در آستانه  آغاز سال تحصیلی و بازگشایی دانشگاهها و برگزاری نمایشگاه "آشنایی دانشجویان با دانشگاه" جهاددانشگاهی واحد تهران در این نمایشگاه با برپایی غرفه ای به معرفی فعالیتهای خود پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد تهران، در این نمایشگاه قریب به هشت هزار دانشجوی جدیدالورود دانشگاه تهران در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ضمن بازدید از غرفه‌های مراکز، تشکل‌ها و نهادهای مختلف دانشگاه تهران، با نحوة فعالیت و دستاوردهای علمی و فرهنگی آنها آشنا می‌شوند. 

معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد تهران نیز همچون سال‌های گذشته با حضوری فعال، پذیرای دانشجویان بوده و گزیده‌ای از برنامه‌های اجراشده را در قالب بروشور معرفی کرد.  همچنین دانشجویان با تکمیل پرسشنامة فرهنگی، توانمندی‌ها، علایق و زمینه‌های همکاری خود را با جهاد دانشگاهی اعلام می نمایند. معاونت آموزشی نیز با حضور در غرفه جهاد، ضمن راهنمایی دانشجویان و ارائه اطلاعات درباره دوره‌های آموزشی، امکان تعیین سطح رایگان زبان انگلیسی را برای علاقه‌مندان فراهم نموده است.
این نمایشگاه از تاریخ 29 شهریور در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران واقع در خیابان 16 آذر دایر شده و تا نهم مهر ماه از ساعت 9 تا 15 ادامه خواهد داشت.

آخرین ویرایش۱۱ خرداد ۱۴۰۱