برنامه اندرویدی شهید حسن باقری تولید شد

۰۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۱ کد : ۴۴۵۱۷ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۹۸

 

به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران و با حمایت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، در ایام مقاومت، ایثار، پیروزی و پایداری، برنامه اندرویدی «خط ثواب» تولید و عرضه گردید.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، این برنامه که در راستای اجرای طرح "سبکبالان"، یادواره شهدای عرصة علم و فناوری تولید شده است، به زندگی شهیدحسن باقری، قائم مقام یگان زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی و دانشجوی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌پردازد.این برنامه شامل بخش‌هایی همچون زندگی‌نامه، وصیت‌نامه، دست‌نوشته‌های شهید، خاطرات، تصاویر و فیلم‌های مرتبط است. برای استفاده از این برنامه، فقط برای بار نخست، باید داده‌های دستگاه فعال یا دستگاه از طریق وای فای به اینترنت متصل باشد؛ در دفعات بعدی، کلیه اطلاعات به صورت آفلاین نمایش داده خواهد شد و نیازی به آنلاین بودن دستگاه نیست.
علاقه‌مندان می‌توانند ضمن دانلود این برنامه از بخش فرهنگی سایت سازمان جهاددانشگاهی تهران www.jahat.ir، با نصب آن روی گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌های اندرویدی، با زندگی و کارنامه این شهید بزرگوار آشنا شوند.
آخرین ویرایش۱۰ خرداد ۱۴۰۱