تشریح مراحل اجرای پروژه دمولسیفایر در شورای سازمان جهاد دانشگاهی تهران

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۴ کد : ۴۴۴۹۹ پژوهش و فناوری
تعداد بازدید:۱۹۳

 

با حضور رضا ثقفی در شورای سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مراحل اجرای پروژه دمولسیفایر و موفقیت های بدست آمده در گروه پژوهشی طراحی فرآیندهای شیمیایی تشریح شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با حضور رضا ثقفی مجری طرح دمولسیفایر در شورای سازمان موفقیت های بدست آمده در این پروژه تشریح شد و اعضای شورا ضمن تشکر از زحمات مدیر و اعضای تیم پروژه، پیرامون کار انجام شده و برنامه ریزی‌های لازم جهت پیشبرد و ادامه آن بحث و گفتگو کردند.

شایان ذکر که قرارداد پروژه بومی سازی مواد تعلیق شکن نفت خام ( دمولسیفایر ) در چهار حوزه نفتی در سال 91 از طرف معاونت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران با جهاد دانشگاهی منعقد شد.

مدیریت دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی این پروژه را به دو بخش تقسیم کرده و مسئولیت اجرای پروژه در دو میدان نفتی به پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی و مسئولیت اجرای پروژه در دو حوزه نفتی دیگر را به گروه پژوهشی طراحی فرآیندهای شیمیایی و مسئولیت اصلی پروژه را به مسعود کمبرانی، واگذارکرد.

قدرت بیگی، مسئولیت اجرای پروژه در پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی و رضا ثقفی مسئولیت اجرای پروژه در گروه پژوهشی طراحی فرآیندهای شیمیایی را به عهده دارند

آخرین ویرایش۱۰ خرداد ۱۴۰۱