حضور معاونت پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی تهران در پانزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری کشور

۲۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۹ کد : ۴۴۴۹۸ پژوهش و فناوری
تعداد بازدید:۲۶۷

 

حضور معاونت پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی تهران در پانزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری کشورهمزمان با آغاز هفته پژوهش و برگزاری پانزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی تهران نیز در این نمایشگاه که روزهای 23 تا 26 آذر-ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد؛ حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران،شناسایی توانمندی;های پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، شناسایی و معرفی پژوهشگران و فناوران برتر، تجاری سازی یافته های پژوهش و فناوری(فن بازار)، فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران و فناوران، برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی و همچنین نهادینه کردن پژوهش و فناوری در سطح جامعه، بخشی از اهداف برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور بود.
معاونت پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی تهران نیز با ارائه محصولات، خدمات و توانمندی‌های خود در سه حوزه فناوری و فرآوری آلیاژهای ویژه فلزی، مهندسی شیمی و بیوتکنولوژی در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.
همچنین در دومین روز از برپایی این نمایشگاه، دکتر وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از غرفه جهاددانشگاهی تهران بازدید به عمل آورد. در این بازدید جابر بابایی از کارشناسان گروه پژوهشی طراحی فرآیندهای شیمیایی ضمن توضیحاتی درخصوص فعالیت ها و توانمندی‌های گروه پژوهشی مذکور، درخصوص تجاری سازی و حمایت از محصولات و تولیدات جهاددانشگاهی نیز با ایشان بحث و گفتگو نمود.

آخرین ویرایش۱۰ خرداد ۱۴۰۱