در جلسه با فرمانداری شهرستان دماوند مطرح شد: تأسیس شعبه سازمان جهاددانشگاهی تهران در شهرستان دماوند

۲۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰ کد : ۴۴۴۹۱ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۲۶۵

 

احمد شریفی زاده رییس سازمان جهاددانشگاهی تهران به همراه مرتضی پرهیزکار معاون پژوهش و فناوری و جمعی از مدیران سازمان، روز دوشنبه 15دی ماه با  دعوت فرماندار شهرستان دماوند در جلسه اختصاصی با هدف تأسیس شعبه سازمان جهاددانشگاهی تهران در این شهرستان  دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه مجید صفری، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند ضمن اشاره به پتانسیلهای این منطقه در زمینه‌های کشاورزی (گردو، سیب و عسل) گردشگری و پژوهش، شماری از مشکلات و معضلات این شهرستان را نیز برشمرد. 
وی جهاد را به عنوان مشاوری توانمند و امین برای حضور در منطقه و مشارکت در کارشناسی‌های علمی و پژوهشی دانست و آمادگی فرمانداری دماوند را برای تأمین فضا و امکانات اولیه برای تأسیس شعبه اعلام نمود. همچنین دعوت از نماینده جهاد به منظور حضور در شورای پژوهش و فناوری شهرستان و کمیته‌های جانبی آن از خواسته‌های معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه بود.
در پایان مرتضی پرهیزکار، معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی تهران با بر شمردن گام های اجرایی برای تأسیس شعبه و کارکردها و اولویت های همکاری جهاددانشگاهی تهران در حوزه‌های پژوهش، فناوری و آموزش مقرر شد این گام ها و اولویت ها طی صورتجلسه ای رسمی‌به عنوان برنامه اقدامی طریفین تنظیم و مورد توافق و اجرا قرار گیرد.

آخرین ویرایش۱۰ خرداد ۱۴۰۱