با حضور رؤسا، معاونین و مدیران ارشد دستگاههای اجرایی کشور برگزار شد

دومین جلسه شورای سیاستگذاری "پنجمین همایش و اولین جشنواره ملی مدیریت عملکرد"

نخستین جلسه شورای سیاستگذاری "پنجمین همایش و اولین جشنواره ملی مدیریت عملکرد" روز یکشنبه ۲۸ دی ماه در سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار شد.
۲۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۵۹ کد : ۴۴۴۹۰ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۲۰۴

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران،در این جلسه که با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دبیر همایش و اعضای شورای سیاستگذاری همایش انجام گرفت، ابتدا سعید صفری، دبیر همایش ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیتهای کمیته علمی همایش، اشاره کرد که اساسا جهاد دانشگاهی در بحث مدیریت عملکرد به دنبال برگزاری سلسله ای از همایشها نیست که فقط هر سال به هر نحوی همایشی برگزار نماید. بلکه صرفا با نگاه و رویکرد جامعه محور در پی آن بود که هر زمان نیاز ورود به مباحث کلیدی مدیریت عملکرد و چالشهای پیرامون آن در جامعه احساس شده ورود پیدا کند، کما اینکه وقفه‌های بین هر همایش و وقفه طولانی بین همایش چهارم و پنجم خود دلیلی بر این مدعاست.
صفری با اشاره به این مطلب که کمیته علمی‌پس از چندین نشست، اهداف، محورها، کارگاههای جنبی و کارگروههای تخصصی همایش را مشخص نموده است از اعضای شورا برای ارائه نظرات و پیشنهادات در جهت تکمیل این محورها دعوت کرد و گفت: در بخش جشنواره تجارب برتر مدیریت عملکرد، مطالعات و اقدامات زیادی انجام شد که در نهایت کاربرگ اولیه آن تنظیم گردید. در این بخش ما به دنبال رویکرد فرآیندی هستیم و در این کاربرگ نیز سعی شده در یک چارچوب بسیار خلاصه و ساده، فرآیند مدیریت عملکرد ارائه شود. وی با بیان ابعاد مختلف مشارکت از اعضای  شورا درخواست کرد تا نحوه مشارکت سازمان خود را نیز اعلام نمایند.
در پایان جلسه احمد شریفی زاده، ریاست سازمان جهاد دانشگاهی تهران، ضمن تقدیر از حسن توجه و مساعی اعضای شورای سیاستگذاری که ضرورت پرداختن به مباحث کلان کشور از جمله بحث نظام مدیریت عملکرد را مورد توجه قرار داده اند، افزود که جهاد دانشگاهی بدون هیچ چشمداشتی تمام نیرو، تلاش و تجربه خود را به میدان خواهد آورد تا این همایش در شرایط کاملا مطلوب برگزار گردد که  در این راه نیازمند همدلی و همفکری همه اعضا می‌باشد.
در این نشست اعضای شورای سیاستگذاری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و تجارب مدیریت عملکرد در سازمان خود، نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را در جهت برگزاری مطلوب این همایش طرح کردند.

آخرین ویرایش۱۰ خرداد ۱۴۰۱