از سوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، غرفه سازمان جهاددانشگاهی تهران شایسته تقدیر شناخته شد

از سوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، غرفه سازمان جهاددانشگاهی تهران شایسته تقدیر شناخته شدناصر معصومی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با اهدای لوح از غرفه سازمان جهاددانشگاهی تهران تقدیر کرد.
۲۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۱ کد : ۴۴۴۵۶ پژوهش و فناوری
تعداد بازدید:۲۵۱

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران غرفه سازمان جهاددانشگاهی تهران را شایسته تقدیر بر شمرد.متن تقدیر نامه به شرح زیر است:
با توجه به حضور فعال،موثر،نقش آفرین ،با نشاط و نیز زحمات مسؤلانه دست اندرکاران آن سازمان ،بدین وسیله ضمن تبریک به جنابعالی و همکاران گرامی اعلام میدارد.
سازمان جهاد دانشگاهی تهران به عنوان غرفه شایسته تقدیر به دلیل اهتمام در حضور اثر بخش و فعال در نمایشگاه یافته‌ها و دستاوردهای برگزیده  پژوهش و فناوری دانشگاه تهران،که مقارن با مراسم گرامیداشت هشتادمین سال تصویب قانون تاسیس دانشگاه تهران برگزار گردید،انتخاب شده است.امید است با اتکاء به خداوند سبحان، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش دانشگاه تهران در حوزه‌های علمی،دینی و فرهنگی باشیم. 
شایان ذکر است  معاونت پژوهشی سازمان جهاددانشگاهی در نمایشگاه یافته‌ها و دستاوردهای برگزیده پژوهش و فناوری دانشگاه تهران که از 11 الی 13 اسفند در محل دانشگاه تهران برگزار گردید حضور یافت.

آخرین ویرایش۱۰ خرداد ۱۴۰۱